Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Akustisk gitarkombo


Anbefalte innlegg

Driver og kikker etter en sånn en nå - med inngang til gitar og mikrofon (og tar gjerne flere innganger også,om det finnes). 

Så lurer jeg på om noen her har noen erfaringer. Gikk akkurat glipp av en billig tanglewood t6 på Finn, som jeg har et GOT inntrykk av ut fra det jeg har lest.

så dukka det opp en fryktelig billig Morgan d60. Noen som har prøvd denne? Alt jeg har prøvd av morganinstrumenter synes jeg låter som billig drit, men denne er jo noen år gammel, og vet ikke om de har hatt noen produkter av noe slag opp igjennom som faktisk har vært brukandes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere modeller av merket AER. De låter fint til halvakustisk/archtop og de har en ganske imponerende artist-stall. Minste modell heter Alpha. Den har to innput, hvorav en har 48v phantom power. Det er et eq-stack på deling og den har en helt grei digital romklang. AER har et stort utvalg i modeller, så sjekk ut nettet og hjemmesiden for mer info.
De dukker opp brukt på Finn.no innimellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp en billig Morgan AC20R som er produsert under fler merker (samme forsterker bare andre logoer.) Den var ikke brukbar, Den susa noe helt vanvittig, og med reverb og chorus susa det enda mer.

Morgan.jpg.0c52ad518fd91ad53c778603aabfd6ad.jpg

Tror de større av Morgan er av bedre kvalitet.

Hadde på siste halvdel av 90-tallet en Crate Acoustic CA60D. Bygde flightcase til den i kryssfinér og kledte flighten med skumgummi, pussa og lakkerte den, satte på beslag, hengsler og hengelås. Den ble solgt aaalt for billig (25 % av det den var verdt) på QXL pga akutt pengemangel i 2001. Den var jeg veldig fornøyd med. Enkle effekter både til vokal og gitar, og både pent utseende, pen lyd og mye lyd.

Bilde stjålet på nett:
crate.jpg.d308bca828e0971c2a59edf58937cf1b.jpg

Min:
crate2.thumb.jpg.d125c71f673aee0f389b10799706cb95.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.