Ble testing av JCM 900 i dag, og det var kjærlighet fra første riff På en nedtuna PRS Mira X ble det instant Kyuss med en tubescreamer foran, grommt så det griner. Prøvde KMA fuzzly bear foran, og det ble så hårete at det ble nesten for mye av det gode. Må vel bruke litt tid for å finne ut av denne komboen og om det i det heltatt er noe jeg ønsker å bruke
Fungerte utrolig bra sammen med Mesa racket til kompisen jeg skal spille med. Mesa ampen var et presisjonsinstrument mens Marshallen var en slegge, så vi slipper å "krige" i samme lydlandskapet
Det er absolutt interessant (årsmodell?), men finn ut av det først - jeg tror du vil komme til å angre.
Men hva kan du eventuelt tenke deg å bytte i da? Jeg har en del skrot.....
Heisann! Har en ganske gammel gitar (Taylor Big Baby) jeg har begynt å spile på igjen og kom på et problem jeg aldri har klart å fikse selv. Er ganske høy strenghøyde (action), som gjør det litt vanskelig å spile pent noen ganger. Finnes det noen plass i Trondheim man fikse det (til en relativt lav penge)? Har googlet litt og sett at det skal være lett å fikse selv, men jeg stoler ikke nok på mine egne evner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå