Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Firebird’ish...


Anbefalte innlegg

Bor i grisgrente strøk så ikke akkurat overflod av lakkbutikker, men har et par bilverksted som driver med lakkering i nærheten, mulig de kan hjelpe :) 

Men lurer fortsatt på disse Biltema-lakkene, er det noe å satse på, og i såfall hvilken av de er best egnet til formålet? (Hobby eller bil-lakk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag fått frest halslomme og rundet av kantene på kroppen. Kjøpte en fresemal på ebay, men den passet dårlig til halsen, så jeg laget en ny i mdf. Må si meg fornøyd med passformen, selv om det ikke ble helt supertight 😊 Nå blir det montering av hals og plassering av bro så snart skruer og bakplate dukker opp i postkassa 😊

9BAE9149-FFF7-403E-A517-2269FA28FDC2.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har i dag fått borret gjennomføringshull til strenger. Ble omtrent som forventet, ikke helt strøkent, siden jeg ikke har skikkelig søyleboremaskin. Laget et arrangement av stativet jeg har til boremaskinen, funket brukbart, men litt ustabilt så hullene ble ikke helt beine hele veien igjennom. Menmen, det får være greitt nok 😊

77A6077C-7E20-4AB2-A76C-5E24E881D316.jpeg

DDA21798-2E73-408D-8DF0-1057E598133C.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
On 2/12/2020 at 10:59 PM, Audun said:

Nå har det jo vært diskutert en viss SG her på forumet som @Hanspanzer har brukt Biltema-lakk på. Han sier noe om det i tråden her:

 

@Hanspanzer husker du navn/nummer på denne fargen? Synst den var helt rå :) 

Endret av JKR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.