Gå til innhold
juzzizhow

RS Guitarworks

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Regrets, I've had a few ! But then again ... 

Jeg hadde en RS Guitarworks Tele som jeg solgte til @Truckstop Chuckie i 2014'ish ... hvor er den nå ? (og hvorfor solgte jeg den ??? .... 😕 )
Husker Vintagegitar hadde en som hette noe med '54 slab'-et eller ant også ... Mener jeg hørt/sett om den her inne også ? 

Så husker jeg det lå en d**ttøff RS Guitarworks Precision Bass ute på Finn i fjor en gang ! Mener det var i Kristiansund området ? 
Edit : Her er den jo ! : https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=133191951.  🙂 
Er det noen RS Guitarworks eiere her inne ? 

RS_TweedTwang.jpg

Endret av juzzizhow

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener VG hadde to av denne inne i sin tid med litt forskjellig halsprofil og vekt, ellers like å se til. Jeg hadde en av dem en stund, husker ikke om det var den gamle din eller den andre. Var uansett veldig bra gitar. 

DSC_0442.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutes ago, Hanspanzer said:

Mener VG hadde to av denne inne i sin tid med litt forskjellig halsprofil og vekt...

DSC_0442.JPG

Jepp ! Min gamle hadde mer V-profil, og den '54'en hadde vel mer "baseball bat" type hals ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, juzzizhow skrev:

Jepp ! Min gamle hadde mer V-profil, og den '54'en hadde vel mer "baseball bat" type hals ?

Var nok "54 jeg hadde da. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutes ago, aeklette said:

I den forbindelse, hvor ble det av alle Linhof'ene?

Og Vinettoene ? :D

• Hehe 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om ikke den jeg kjøpte av deg @juzzizhowgikk videre til @Fano-man? Knall sak. Den @Hanspanzerhadde har også vært innom i hvert fall et annet medlem her. Mener det også stemmer at det kun var et eksemplar av hver blackguard Vintagegitar hadde inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 minutes ago, aeklette said:

Mener det var en Linhof til salgs på Finn i fjor en gang ... Refinish og installert B-Bender ? Østfold et sted om jeg ikke husker helt gæli da ? 
Eller var det en Vinetto ?? 

ja ... Vinetto ja : https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=130025065

Endret av juzzizhow
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, aeklette skrev:

Jeg har hatt tre innom. Den ene har jeg fortsatt våte drømmer om. Det er ikke mye jeg angrer på men å selge den skulle jeg ikke gjort. 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 10.1.2020 den 8.38, Truckstop Chuckie skrev:

Jeg lurer på om ikke den jeg kjøpte av deg @juzzizhowgikk videre til @Fano-man? Knall sak. Den @Hanspanzerhadde har også vært innom i hvert fall et annet medlem her. Mener det også stemmer at det kun var et eksemplar av hver blackguard Vintagegitar hadde inne.

Stemmer nok det. Jeg har hatt begge RS Real 50 blackguard i hus. Den ene hadde en 56’V hals og den andre mer balltre hals.
Den med balltre hals var forholdsvis tung. Jeg solgte den for ca et halvt år siden til østlandet. Den med V-hals (som jeg kjøpte av @Truckstop Chuckie) er ennå her på Jæren hos en kompis 👍

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.