Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av ny gitar

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Det blir nok fort ca 6400,- med frakt ,  fortolling og moms . Det er alltif en risk for skade under transport , men om det er verre enn Posten vet jeg ikke .

Så er det CITES reglene men var de fjernet nå så en slippet alt papirarbeidet og dokumentasjon ?

Nå raser privatøkonomien (ref historisk lav  kronekurs og rekordhøy gjeld i befolkningen )  i Norge og mange folk er lutfattige i januar/Februar , så det pleier å kommer mer gitrarer tils. til grei pris på Finn . Kan legge inn en ønskes kjøpt annonse og . Hvis du skal gjøre rent kjøp ( dvs ikke bytte) så er det kjøpers marked for tiden  , så grei pris burde være fullt mulig .

Når du sier det slik, så skal jeg vente å se til over nyttår med hvordan det er med bruktgitarer på Finn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Korea Hellraiser dukket opp nå . Schecter Hellraiser C1 FR m kasse selges - 6 500 kr - Meget pent holdt Schecter Hellraiser C1 FR selges.  

Det er ikke så komplisert hvis Floyd er satt opp korrekt når du får den og du bruker samme tykkelse strenger . Men skal du droptune med tykkere strenger etc så blir det ofte noen timers arbeide med å

Å prute ned en tusenlapp skal også være mulig, gjorde det selv på begge gitarkjøpene mine i desember 👍 

Posted Images

4 timer siden, WelhavenT skrev:

Samma jeg linka til lenger opp. Tenker at det er jo ikke enorme summer det er snakk om her, så du greier sikkert å betale ned budsjett-sprekket i løpet av våren 😉 

Er foreløpig uten jobb etter studier, ellers hadde jeg nok slått til på denne med det samme 🙂

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, WelhavenT skrev:

Samma jeg linka til lenger opp. Tenker at det er jo ikke enorme summer det er snakk om her, så du greier sikkert å betale ned budsjett-sprekket i løpet av våren 😉 

Pruter ned 1000-1500,- på den  . Er like høyt eller høyere prisa enn Japan Ibanez .

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 month later...
8 timer siden, Troll skrev:

Ligger en Hellraiser til 4k på finn nå 😊 

https://www.finn.no/169896048

Blir alltid litt skeptisk med anonyme selgere, men er du lokal og kan se den fysisk, er jo saken greit. 

Hemmelig tel nr og i den annonsen samt skrevet på engelsk - null vurderinger . Finner null info på det tel nr. .

Varsellysa blinker for min del selv om det er mulig det er en ok selger . Men lyser ikke tillit av den annonsen for min del .

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Fin pris på dem ja, så kjempefint om du skriver en liten omtale hvis du har kjøpt.
    • Skal se hva jeg får til i dagslys.
    • Jeg begynner å bli nysgjerrig på hvordan den ser ut🙂 Er det mulig å få se på bilder?
    • Fridag, og ferdig montert gitar. (uten elektronikk, venter på noe hakket bedre enn kina-tingene i settet). Det gikk overraskende kjapt. Det lønner seg å legge arbeid i halsen. Grundig level/crown og polish gjorde susen, og den responderte godt på trussrodjustering etter å ha stått med strenger på i noen dager. Jeg bytta toppsadelen (plast), og lagde en ny av en graph tech blank (dette trenger også litt arbeid, og gjerne dedikert verktøy. Jeg har det). Som tidligere nevnt var alle hull og utfresninger helt på plass, og jeg trengte heller ikke å shimme halsen. Broa er grei nok, den intonerer helt greit. Halsen er av den litt solide c-varianten, og kjennes bra ut. Plekterbrettet kunne nok ha vært bedre tilpasset, men siden alle hull allerede var der..... Paulownia er et artig treslag, det er enormt resonant (har ingen betydning i ampen, men hyggelig når man noodler unplugged), og tåler ikke at man skrur til for hardt. Jeg anbefaler å legge litt CA i skruehullene om man regner med å demontere hyppig. Jeg brukte Tung olje for både hals og kropp. Halsen ble som vanlig meget behagelig (tilsvarende satin finish) og viser frem noen fine små flammer her og der. Kroppen er tørst på olje, så jeg måtte bare si stopp på et tidspunkt. Hadde dette vært verdt noe ville jeg nok ha brukt en siste bivoksbehandling på toppen, men jeg gadd ikke. Kroppen er ikke pen, tre deler paulownia med vidt forskjellig struktur....velvel. I sum: Det ble en god gitar. Edit: det eneste jeg irriterer meg over er den tåpelige svarte bindingen. Skal en telecaster ha binding skal den da ikke være svart. For h*lv*t*.
    • Er på jakt etter telekropp av god kvalitet. Åpen for det meste, både av finish og pickupkonfigurasjon. Bilde for oppmerksomhet.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.