Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[Ø.K.] Telecaster av ok kvalitet


Mad Season

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en ok tele. Trenger ikke være noe fancy eller noe, trenger en ok spillemaskin. Ikke interessert i noe med humbukere. Maks 5000,- levert på døra mi. (Jaja, postutleveringsstedet da!)

Foretrekker japanske eller amerikanske. Men har du noe du vil bli kvitt som er i ok skikk, gi gjerne en lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mad Season skrev:

Hehe. Ja, et sted må man jo bo. 😄 Har sett en del av annonsene dine også. Mye kult du har samla deg opp, gitt. Digger 12-strengeren. Synd jeg overhode ikke har bruk for noe slikt. 🤷‍♂️

Galskapen har ingen ende nei, så da fyller man opp med alt mulig. 
Skulle gjerne beholdt alt mulig også, men da trenger jeg både større hus og et par lottogevinster :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Troll skrev:

Hvis du klarer å strekke budsjettet, så ligger det en lekker Baja på finn. Blond med maple brett, absolutt ikke feil. Veldig bra kvalitet på disse. Har en med rosewood selv, kunne tenkt meg en blond på sikt istedenfor 😊

Takk for tips! Har kikket på den, men er litt skeptisk til Baja-halsen. Jeg trives best med tynne, mer i japansk tråd egentlig, og er redd denne er litt tykk V-formet? Men kan ringe selger og sjekke hva som egentlig er greia med den. Ikke akkurat veldig meddelsom annonse. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.