Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Warwick


Phoncible

Anbefalte innlegg

Jess, er nesten bombesikker på at jeg skal ha meg en Warwick. Da Peri solgte sin unna får jeg plutselig litt flere muligheter. Av alle bassene jeg har prøvd har Warwickene kommet best ut, men er usikker på hvilken modell som er mest aktuell. Har lite peil på bassmikker, men har inntrykk av at det primært er det som utgjør forskjellen mellom de aktuelle modellene. Har primært testa; corvette bolton, thumb bolton, fna jazzman og katana'n. Vil ha en allsidig bass, men kommer primært til å bli brukt til metall. Inntrykket as of now er at katana'n har feitest lyd, men virker lite allsidig, jazzman er mest allsidig, og de andre 'duger'. Noen som kan opplyse meg litt om forskjellene på de forskjellige modellene der, gjerne litt spesifikt på mikkene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg Thumb har kulest lyd av de du nevner. Men de er jo en del dyrere igjen. Corvetten får du ganske rimelig ny nå, og er helt klart et fint alternativ. Virkelig en allsidig bass. FNA Jazzman er ganske annerledes igjen. Miccene dens gir allikevel ganske gode variasjonsmuligheter. Jeg digger ikke denne helt, synes ikke punch og sustain er like bra her.

Nei, thumb er kanskje den feiteste, men etter ditt budsjett å dømme ville jeg nok gått for corvette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå for jazzmanen. mest allsidige og best prisete. og av tester jeg har lest så kommer den alltid best ut av warwick , kvalitetsmessig i forhold til pris. du blei jo fort forelska i min , så er det noe å spørre om engang?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[homer]mmmm' date=' waaarwick *drool*[/homer']

Vurderer å spare opp og sjanse på en fra moses grafitt da' date=' så blir jeg kulest i gata 8)[/quote']

wazzat?

kompositt baserte basser.

som er ?

feks, grafitt (svart karbonmateriale), karbon, osv

dette gir en unik varm lyd, med masse sustain og harmonisk egenskaper. ulempen er prisen. men jeg foretrekker lyden av treverk.

www.mosesgraphite.com

www.basslab.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[homer]mmmm' date=' waaarwick *drool*[/homer']

Vurderer å spare opp og sjanse på en fra moses grafitt da' date=' så blir jeg kulest i gata 8)[/quote']

wazzat?

kompositt baserte basser.

som er ?

feks, grafitt (svart karbonmateriale), karbon, osv

dette gir en unik varm lyd, med masse sustain og harmonisk egenskaper. ulempen er prisen. men jeg foretrekker lyden av treverk.

www.mosesgraphite.com

www.basslab.de

ja rekti.har prøvd både modulus og spector med graphite neck. tunge saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[homer]mmmm' date=' waaarwick *drool*[/homer']

Vurderer å spare opp og sjanse på en fra moses grafitt da' date=' så blir jeg kulest i gata 8)[/quote']

wazzat?

kompositt baserte basser.

som er ?

feks, grafitt (svart karbonmateriale), karbon, osv

dette gir en unik varm lyd, med masse sustain og harmonisk egenskaper. ulempen er prisen. men jeg foretrekker lyden av treverk.

www.mosesgraphite.com

www.basslab.de

ja rekti.har prøvd både modulus og spector med graphite neck. tunge saker.

kan jeg godt tenke meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[homer]mmmm' date=' waaarwick *drool*[/homer']

Vurderer å spare opp og sjanse på en fra moses grafitt da' date=' så blir jeg kulest i gata 8)[/quote']

wazzat?

kompositt baserte basser.

som er ?

feks, grafitt (svart karbonmateriale), karbon, osv

dette gir en unik varm lyd, med masse sustain og harmonisk egenskaper. ulempen er prisen. men jeg foretrekker lyden av treverk.

www.mosesgraphite.com

www.basslab.de

ja rekti.har prøvd både modulus og spector med graphite neck. tunge saker.

Ikke spesielt tung halsen på gitaren min (moses graphite s-thinline). Love it, og digger andre basser i grafitt jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.