Gå til innhold
Arkadian

Les Paul-tips?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Troll skrev:

Personlig syns jeg at det innlegget ser helt tipp topp ut. Kunne vært mye verre 😊

Enig i det, men som mange gitarister har jeg en smule OCD hva gitarers utseende angår. Men jeg skal prøve å leve med denne detaljen. Jeg har greid å forsone meg med at logoen på CS-Jazzmasteren min er plassert en centimeter for langt til venstre sammenliknet med et 60-tallsinstrument, så da skal jeg vel greie dette òg. 😄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, Troll skrev:

Personlig syns jeg at det innlegget ser helt tipp topp ut. Kunne vært mye verre 😊

Kunne bare vært vanlig å. 😉

24 minutter siden, Arkadian skrev:

Ettersom innlegget ikke ser ut til å være større enn et standardinnlegg, går det an å frese ut til et slikt. Det er ikke noe jeg ville gjort sjøl, men jeg er så heldig å ha en instrumentmaker i familien. Det er nok mange i Norge som kan gjøre dette bra.

Syns det ser ut som det er større jeg. 🧐

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Skaftetryne skrev:

Syns det ser ut som det er større jeg. 🧐

Ja, du har rett. Jeg tok utgangspunkt i innlegget 9. bånd, som ville passet med margin i 12. bånd, men det riktige er selvsagt innlegget i 15. bånd, som er smalere. Søren òg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sånn cirka skrudd sammen som en drøss av oss andre her, skal jo denne "gitaren for livet" likevel selges og byttes i ny om noen måneder :)
Da er det kjekt med alt som er originalt...

• Liker 2
  • Hehe 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 minutter siden, vim skrev:

Er du sånn cirka skrudd sammen som en drøss av oss andre her, skal jo denne "gitaren for livet" likevel selges og byttes i ny om noen måneder :)
Da er det kjekt med alt som er originalt...

Ja. Jeg er nok det. Og du har helt rett. Jeg innbiller meg at denne blir en stayer, men det gjør jeg jo alltid. Ettersom jeg har fint lite peiling på Gibson, men desto mer på Fender, er det likevel grunn til å tro at denne varer en stund. Iallfall til jeg har lest og lært meg såpass opp at jeg innser at den må gå. Heldigvis fikk jeg den b-b-b-billig, så det skal noe til å tape penger på den, om ikke annet.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser smashing ut! Innlegget får stå sin prøve. Det var nå en gang slik de ble levert da. Så lenge gitaren føles og låter bra, er det det viktigste. :)

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Audun skrev:

Ser smashing ut! Innlegget får stå sin prøve. Det var nå en gang slik de ble levert da. Så lenge gitaren føles og låter bra, er det det viktigste. :)

Det har du selvsagt helt rett i. En GAS-influert hjerne er som kjent ikke spesielt rasjonell.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.