Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdi på gitar!


Keno12

Anbefalte innlegg

Sjekk ut Charvel-gruppa på Facebook. Der er det veldig mye kompetanse. Leste at noen få Charvetter ble produsert i Japan, det kan de i gruppa i såfall identifisere. Hvis ikke tror jeg nok ikke man kan få særlig mer enn 1000,- for den. Er vel finérkropp på de fleste Charvettene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charvette er ok kvalitet billig gitarer fra Charvel/Jackson laget i Korea ca. 1989-1991 .

Denne har "hipster pastellfarge" som er populært for tiden så kan du være heldig og få litt for den av en mer uvitende kjøper . Jeg ville satt den til 2800,- på Finn og sett om det var interesse og ha et prutemonn  . En får bedre kvalitet Japanske Charvel/Jackson nede i 1500-2500,-  av og til , så  sett i forhold til dette så er Charvette verdt mindre . Men du trenger kun en kjøper........

 

https://foadsite.wordpress.com/2018/01/28/the-hated-charvette-by-charvel-guitar/

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren på bildene mangler stemmeskrue på førstestrengen på FR brua. Jeg vet ikke om det er kurant å finne noe som passer, men slike småting kan ha veldig stor innvirkning på hva man kan få for en gitar. På en billig gitar kan det være avgjørende for om man får solgt i det hele tatt. Uten skruen egner den seg ikke som annet enn veggpryd.

Endret av PerH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.