Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

aggh gitarimport.net ass


Gjest kreesj

Anbefalte innlegg

aghgh

først tok det over en måned før jeg fikk gitaren og kassa...så finner jeg ut at kassa ikke er en orginal ibanez rg kasse :( :( :(

Gitaren passer forsåvidt i kassa, men tremoloen blir klemt en del ned :|

I følge kontrakten var en kasse kvalitetskasse inkludert i prisen...Stod ikke noe om orginal kasse eller noe så jeg kan ikke klage heller :|

vikke ha en made in china kasse som presser på floyd rosen min

hvor kan jeg kjøpe ibanez kasser på nettet i norge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreesj, var det ikkje du som skrøt sånn av gitarimport?

hmm joda jeg gjør jo fortsatt det egentlig. Dem skaffer jo gitarene drit-billig. Selv sparte jeg 3900kroner på min + at jeg fikk med denne kassa på kjøpet da..

Kutt vekk litt av foringa i gitarkassa så det ikke presser på floyden.  

Jeg har også uorginal kasse til ibanezen min, men den passer perfekt så jeg har ikke noe å klage over..

Joda...Jeg har klemt inn foringa omtrent så langt det går uten å begyne å skjære og ødelegge kassa.

I nid a nju keis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny gitar, kreesj..

Har du prata noe mer med gitarimport? Hvis kassen ikke passer til floyden, så burde du få byttet.. han kan jo ikke selge gitaren med en kasse som ikke passer. hvis du skal ha ny kasse, så vet jeg at de har ibanez kasse i den lokale instrumentbutikken i larvik.. så kan vel ikke være så vanskelig å skaffe?

(god engelsk, kreesjern.. haha ;):lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er gitarimport egentlig så billig som dem skal ha det til?

Jeg har en Ibanez som hos dem kosta 4300 eller no..

Jeg fikk 20% på den fordi jeg kjenner han ene som jobber ett sted hvor de solgte den samma & jeg betalte 2200 for den..

Kjapp runde med kalkisen sier at et avslag på 2100 er langt mer enn 20% fra den prisen gitarimport har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarimport importerer sannsynligvis gitarer fra music123.com, og tjener sikkert godt på det. Jeg kan tenke meg at de får en ca. 2-3000kr for hver gitar, avhengig av modell. Jeg har importert masse fra utlandet (USA) selv, så jeg vet hvordan dette fungerer. Gitarimport vil sikkert nekte for at de tjener på det, men samma faen det vel... Du får det billigere enn om du skulle kjøpt i butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å sjekke hvor mye man tjener i hvert enkelt tilfelle? Jeg føler mest for å støtte den lokale butikken, så lenge prisene der er innenfor akseptable rammer (må regne med at det ligger over f.eks. gitarimport da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.