Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Formstøpte in-ear ørepropper


Sorg

Anbefalte innlegg

Ønsker å gå til innkjøp av dette, altså formstøpte in-ear ørepropper, ikke kun til demping av lyd med til in-ear monitoring. Ser at det finnes to produsenter i Oslo; Hantek og Hearsafe. Noen som har erfaring med disse eller evn vet om andre som er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte direkte fra Jerry Harvey Audio i 2013 før dollaren skjøt til værs, JH10x3 tror jeg modellen var. De har bare en helt sinnsyk klarhet og separasjon av lydbildet, har testa hifi headset fra 3 til 10 lapper og ingen matcher de. Det er også det eneste lydmediumet bortsett fra gitarkabinett jeg greier å faktisk nyte gitarlyden mens jeg spiller! I tillegg så er de helt strålende som rene hørselvern, bruker de hele tiden med band og når jeg vil fyre opp de gamle Marshallene på 4x12 😎

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hantek er bra, de gjør avstøpninger. de holder til på Lamberseter. still med nyrensede ører.

Selv har jeg ørepropper (ikke in ear) fra Lilleby audio, de holder til i Trondheim, men bruker et firma i Oslo for avstøping, som holder til ca i Kongens gate, nær festningen (husker ikke hva det heter). Jeg er veldig fornøyd med mine, men  det er en liten feil på det ene av -9db filtrene som jeg bestilte i ettertid, burde jo ha klaget på dette...

Endret av jonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjennom jobben.

Tok avstøpning lokalt også spurte de hva jeg ville ha.

Sa jeg ikke hadde peil, men gjerne det feteste dere kan skaffe siden det var gratis😜

Fikk noe Sennheiser greier, låter ihvertfall helt nydelig.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.