Web Analytics
Jump to content

Ukjent teknikk

Tali
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg kom over et klipp av en kar som heter Miyavi, i klippet bruker han en veldig rar teknikk som jeg ikke aner hva heter.

Jeg skjønner sånn cirka hvordan han gjør det, men er fortsatt noe usikker.

http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=2O2SMZZC...CT1Q63DXXYB6KWI

Noen som vet noe om denne teknikken ?

edit: Beklager, så ikke at man ikke kunne spørre om ting og lignende, mod kan flytte emnet om nødvendig.

Jeg veit ikke om det rett og slett bare er vanlig slapping jeg, men om noen har hørt om Bjørn Berge fra Bergen(tror jeg) så bruker han mye av den teknikken. Han er forresten temmelig rå på gitar. Den CD'en jeg har hørt så er det bare stemmen hans, gitaren hans, og skoen hans :P

Myv / miyabi / miyavi =3

flink gitarist' date=' men han la bort gitaren såvidt jeg vet og synger bare nå,

anyway eg er enig eg og, er vell slapping men inbiller meg at det er litt fingerspill og,[/quote']

knipser vel litt innimellom. men det forekommer jo popping ved et par anledninger.mulig du blander det med fingerspill?

godt mulig' date=' tror det kan være det det er ja[/quote']

case closed,watson :mrgreen: verre var det vel ikke. dæven,folk blir jo satt ut bare man overfører en teknikk fra et til et annet instrument hehe

hehe det så jo egentlig litt forvirrendes ut' date=' men så har eg aldri sett slapping på bass heller da, bare hørt[/quote']

ah,det forklarer vel litt av hvert.gitarister trenger et kurs i å ikke bli forvirret føler jeg noen ganger :P