Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ukjent teknikk


Tali

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kom over et klipp av en kar som heter Miyavi, i klippet bruker han en veldig rar teknikk som jeg ikke aner hva heter.

Jeg skjønner sånn cirka hvordan han gjør det, men er fortsatt noe usikker.

http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=2O2SMZZC...CT1Q63DXXYB6KWI

Noen som vet noe om denne teknikken ?

edit: Beklager, så ikke at man ikke kunne spørre om ting og lignende, mod kan flytte emnet om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke om det rett og slett bare er vanlig slapping jeg, men om noen har hørt om Bjørn Berge fra Bergen(tror jeg) så bruker han mye av den teknikken. Han er forresten temmelig rå på gitar. Den CD'en jeg har hørt så er det bare stemmen hans, gitaren hans, og skoen hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myv / miyabi / miyavi =3

flink gitarist' date=' men han la bort gitaren såvidt jeg vet og synger bare nå,

anyway eg er enig eg og, er vell slapping men inbiller meg at det er litt fingerspill og,[/quote']

knipser vel litt innimellom. men det forekommer jo popping ved et par anledninger.mulig du blander det med fingerspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det så jo egentlig litt forvirrendes ut' date=' men så har eg aldri sett slapping på bass heller da, bare hørt[/quote']

ah,det forklarer vel litt av hvert.gitarister trenger et kurs i å ikke bli forvirret føler jeg noen ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.