Gå til innhold
Ingengitarist

KJØPT - octav-pedal - Rogaland

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper Octav-pedal Pigtronix Octava eller til dømes Boss Super Octav. Foretrekker henting Jæren, Stavanger - Time. Send en melding om du har en som ikke blir brukt, helst ikke nedstøvet. 

Endret av Ingengitarist

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en nesten ubrukt uten eske. Ser ny ut. 800kr.

Nærbø.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Arvid
      Hei, min først post her! Vær snill??
      Eier noen fuzz pedaler selv men lurer på om man kan få en fuzz pedal til å høres ut som en octafuzz med feks. en pog foran fuzzen i sløyfa? Eller klarer man ikke det? Må man ha en dedikert octafuzz som fulltone og flere andre merker lager? 
      Tenker liksom på Hendrix tonen selvfølgelig, men hadde jo vært konge å kunne brukt octav effekt uten fuzzen også så blir pedalbrettet enda mer brukbart til andre ting også:)
      Kanskje dumt spørsmål men har googla litt å finner ikke noen gode svar? 
      Håper noen skjønner hva jeg mener her.. Hadde vært bra for lommeboka å kun kjøpt en pog og ikke trengt en octav-fuzz. POGen er ikke akkurat billig pedal så hadde vært kult å høre om noen har noen erfaringer her før jeg stikker høl på ett par laken?
    • Av Griffin
      Begynte å GASse litt på Eventide H9 da jeg begynner å gå seriøst tom for plass på prosjektbrettet... H9 løser alt og mer til (Har Strymon Mobius i tillegg)...
      så begynner jeg å sjekke ut litt og enkelte av effektene jeg var særs interessert i er ikke helt der... tenker sånn Octav funksjonen. Jeg leser at denne tracker noe dårlig og når jeg hører på sammenligninger så vil selv YouTube avsløre at POG låter mye klarere og presist...
      Så derfor lurer jeg på om det finnes andre alternativ i størrelse H9, Mobius etc... som kan by på følgende effekter i prioritert rekkefølge:
      1. Octav (type POG)
      2. Compressor
      3. Delay
      4... resten er bonus
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.