Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rolig - Bluesbølgen holder koken..


Mikke

Anbefalte innlegg

Okey..

Med sæli tanke på hva jeg har hørt av f.eks Tarin og andre "rolig blues" greier her tenkte jeg nå for 10 min siden, at jeg ville spille inn en "litt rolig" blues.. Fant raskt ut at jeg kunne jamme litt på little wing.. Jeg vil legge ut noe litt tøffere kanskje i morra eller no, men dette blir mitt svar til "rolig bluesen"...

Her er den

Lille Vinge

Det er MASSE feil her, og jeg vet veldig godt at jeg kunne gjort det mye bedre hadde jeg vært litt mer opplagt.. Men det er sent og jeg er sliten.. Som exxon (Blues aint nothing but a good man feeling (m)ad..), så velger jeg å være mad sliten nå.. Men! Jeg vet jeg bommer på noen toner, har noen "misser" og noen toner som ødelegger "løpene" (Er ikke spess rask) Men dette er jo bare en jam. Hadde vel forberedt meg noe mer om jeg skulle spilt dette live etc. Alt er på sparket med andre ord..

Men ta det dere får. tanken som teller.. Kom med komentarer :)

Så blir det texas-chillings en dag :) (Gleder meg :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Ikke dra den spøken din for langt, du HAR hørt om SRV...Du har det... =?

Synes det var sånn OK jeg...Ikke akkurat "mind blasting" og ikke skikkelig sugent heller. Sånn ok. Lyden var ihvertfall ikke bra da, men fortsett å spill du ;) du er jo flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg hørt om SRV.. Jeg gjør ikke annet å prøve å spille som han (nesten).. Minka litt i det siste, men jeg sliter ofte med å spille rock etc, da jeg bare havner i SRV -stil... Hehe.. For å si det sånn, så er SRV det største som har skjedd meg innen musikken.. :wink:

Srv var kanskje verdens beste bluesgitarist.. Han døde for noen år tilbake i en helikopter ulykke.. Teken var at han fikk plassen til Eric Clapton, for at SRV skulle komme seg raskere til stedet de skulle til.. Så egentlig skulle det være Eric CLapton som skulle vært død.. Det kan jo diskuteres om hva man syns er best.. Begge har gitt musikken utrolig mye, og har produsert utrolig bra musikk.. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.