Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NPD: Hotone Binary Amp og Cab


ErikKlæptn

Anbefalte innlegg

Modeling på budsjett

Har i alle år måttet ty til hodetelefoner for å få øvd skikkelig hjemme, og har testet utallige varianter av mutieffekt, plugins osv.  Har lenge vurdert helix, men er litt nølende til å gå «all in» på noe som er såpass stivt i pris.Kom over Hotones binary serie og fant ut at med den prisen var  det verdt å prøve om ampmodeling er noe for meg. For å dekke mitt behov så behøvde jeg også Cab modelleren for å kunne koble til hodetelefoner. 

Amp simulerer flere kjente amper, har også innebygd cab simulator som er noe begrenset, men gjør at den kan kobles direkte til PA. Boksen har også en effektloop. Kjekk backup om ampen streiker. 

Cab sim har 100 forskjellige kabinetter. Hadde egentlig ikke lest stort om denne ettersom det var hodetelefontilkoblingen jeg kjøpte den for. Til min store glede så simulerer denne også flere typer poweramp, samt mikrofoner. Mikrofon kan også justeres i x/y/z akse. Boksen har også aux inn som er kjekt til backingtracks.

Kvalitet på lyd kan jeg ikke annet enn å se meg fornøyd med. Jeg er jo ingen ekspert, men det er noe av det mer overbevisende jeg har hørt i modelingverdenen (hvertfall til prisen), men skulle gjerne A/B testet mot feks Helix. Litt lett å rote seg vekk med alle forskjellige mulighetene som finnes her. Uansett så fungerer det mer enn godt nok til en middelmådig gitarist som meg😊

må legge til at det ikke følger med strømforsyning. Hver pedal trekker 250mA, så sørg for å ha noe som leverer nok strøm😊

 

D13553A6-18EE-44F9-968B-9240D276F5CA.jpeg

Endret av ErikKlæptn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.