Gå til innhold
Skullkrusher

Harley Benton

Anbefalte innlegg

Har noen av dere erfaringer med Harley Benton-gitarer? Fant ikke noen tråder som var veldig generelle (og jeg lette i minst 10 sekunder!). Noen YouTubere roser de opp i skyene mens andre er mer skeptiske. Må innrømme at jeg blir veldig fristet til å kjøpe enten en Strat-variant, eller den Eclipse-varianten de har. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, CastorFiber skrev:

Jeg har hatt en "SG" dobbelthals. Det var ikke noen knallgitar, men helt grei.

Hvordan var hals og bånd? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en god stund siden jeg solgte den, så du må ta svaret med en klype salt. Jeg mener å huske at det var "innafor", det som var slappest var pickups. Hadde planer om å skifte ut, men det ble så mange gitarer at jeg solgte den i stedet for.

Det kan jo godt tenkes at andre modeller er annerledes. Man merker at det er rimelige gitarer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to stykker. Jeg var veldig skeptisk til disse gitarene, men kjøpte egentlig den første etter å ha prøvd en kompisen min har. Dette er en av LP kopiene 450 ettellerannet... Jeg var faktisk ganske imponert over hvor god denne var! Til den prisen er det ufattelig hvordan de får det til. Jeg husker da jeg begynnte å spille på begynnelsen av 90 tallet, da du ikke var i nærheten av å få noe spillbart til den prisen.. Ihvertfall ikke nytt. Jeg leser folk har hatt litt forskjellige erfaringer med disse HB'ene, men mine to har vært utelukkende positive. Pris kontra kvalitet er det en  No brainer mener jeg, men ikke forvent deg Gibson eller fender kvalitet. 😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.