Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Videresendes til annet nettsted


ErikKlæptn

Anbefalte innlegg

Hei!

for tiden sliter jeg med at jeg blir sendt til et eller annet nettsted der jeg kan spille rullet og vinne noe dritt når jeg forsøker åpne hovedsiden her på forumet via Safari. Går jeg inn via URL til en av underkategoriene går det bra.

Har forsøkt slette nettleserhistorikk og informasjonskapsler, men problemet vedvarer.

noen flere som sliter med dette?

  • Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk omsider løst det med å slette leselogg og cookies via innstillinger-->Safari-->Slett leselogg i selve OSet på telefonen og ikke via safari appen. Tydelig at iPhone har noen restriksjoner på hvilke cookies som kan slettes via appen.

Takker for tilbakemeldingene :)

Endret av ErikKlæptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
På 11.8.2019 den 15.03, ErikKlæptn skrev:

Hei!

for tiden sliter jeg med at jeg blir sendt til et eller annet nettsted der jeg kan spille rullet og vinne noe dritt når jeg forsøker åpne hovedsiden her på forumet via Safari. Går jeg inn via URL til en av underkategoriene går det bra.

Har forsøkt slette nettleserhistorikk og informasjonskapsler, men problemet vedvarer.

noen flere som sliter med dette?

Dette. På mobiltelefonen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, 007 skrev:

Ut fra sjekker, så er det ikke krøll her på siden. Så da er det å sjekke din enhet for dette, noe jeg ikke vet noe om.

Har du gjort som han over her, som fungerte?

Sånn å forstå ja. Joa, har sletta, og det funker. Ei stund. Dette skjer jevnlig, så jeg tenkte det lå noe gurba i selve siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.