Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens pedal (en om gangen)


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Her er en gammel VOX wha-wha som jeg ikke har brukt på veldig lenge. Jeg mener det er en tidlig 70-talls utgave. Den har stått her ubrukt i noen tiår nå, tror jeg, så jeg bør kanskje la den gå videre til noen som har bruk for den.

IMG_0362.thumb.jpg.d171412a0a99a62b3facbcfb2f69efbb.jpgIMG_0363.thumb.jpg.ff3a6541901ccb18dc60506e4de0f051.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongen kom for en uke siden, og i gå kom også prinsen.
Skal være identisk med en side i high gain KoT med dip switchen for modes på lokket.
Likevel er det to ekstra dip switcher inne i pedalen, en for bassløft og en for mer kompresjon.
Det står også beskrevet at denne har litt mer å gå på med en modifisert dist mode.
Har tenkt å prøve denne i dist mode, så dip switchene blir stilt motsatt av det de er på bildet.
Har samme treble pot som KoT på innsiden.
Bygd i Kina, men med nøyaktig samme deler og på samme måte som til KoT.
likevel hører Gearpage folka forskjell. Legger ved et innmatbilde av KoT for sammenligning.

fullsizeoutput_2f96.jpeg

fullsizeoutput_2f9e.jpeg

fullsizeoutput_2fa8.jpeg

l9S1RE2pSriJnCR6yvgD7w.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Dagens pedal er Tortenmann TA-100. Skal hjelpe fadderbarnet med å lage en video, så måtte jo lære meg iMovie. Tenkte en snurt av denne pedalen kunne funke som forsøkskanin, litt mørkt men nå vet jeg i hvert hvordan det gjøres. Lyden ble ikke helt ok, får vel få meg en ordentlig mic en vakker dag. 

 

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Pledrik skrev:

Dagens pedal er Tortenmann TA-100. Skal hjelpe fadderbarnet med å lage en video, så måtte jo lære meg iMovie. Tenkte en snurt av denne pedalen kunne funke som forsøkskanin, litt mørkt men nå vet jeg i hvert hvordan det gjøres. Lyden ble ikke helt ok, får vel få meg en ordentlig mic en vakker dag. 

 

Fett! Både du og Sandy låter knall🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.