Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpt bruktgitar på finn som hverken er koblet eller stemmer med nummeret


Montasje

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering så har selger uoppfordret kontaktet sin lokale sjappe og fått prisoverslag på 600 kroner og Vippset meg pengene uten at jeg har bedt om det. 
Derfor kan jeg ikke annet enn å anbefale han som en trygg selger som rydder opp etter seg og jeg håper ikke jeg har skremt andre fra å handle fra han. Feil kan skje, det viktigste er at det blir ryddet opp i og det ble det altså uten at jeg trengte å spørre 😀

Syntes dere forresten at jeg skal ta kontakt med musikkforretningen som var bombesikker på at den var falsk? Fikk også bekreftelse på mail i dag fra Erik Welo fra Gulden Guitars om at den er ekte. Litt farlig å påstå at ekte gitarer er falske, han snakket også om en annen som hadde kommet inn med en falsk Taylor som da kanskje ikke er så falsk allikevel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Montasje skrev:

En liten oppdatering så har selger uoppfordret kontaktet sin lokale sjappe og fått prisoverslag på 600 kroner og Vippset meg pengene uten at jeg har bedt om det. 
Derfor kan jeg ikke annet enn å anbefale han som en trygg selger som rydder opp etter seg og jeg håper ikke jeg har skremt andre fra å handle fra han. Feil kan skje, det viktigste er at det blir ryddet opp i og det ble det altså uten at jeg trengte å spørre 😀

Syntes dere forresten at jeg skal ta kontakt med musikkforretningen som var bombesikker på at den var falsk? Fikk også bekreftelse på mail i dag fra Erik Welo fra Gulden Guitars om at den er ekte. Litt farlig å påstå at ekte gitarer er falske, han snakket også om en annen som hadde kommet inn med en falsk Taylor som da kanskje ikke er så falsk allikevel.

Jeg vet at denne er ekte, så ikke noe å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Montasje skrev:

Ja jeg tenkte mer på om jeg skulle informere han om at den faktisk er ekte slik at han kanskje ikke stempler andre gitarer som fake.

Tja, jeg sier ikke at du hverken skal eller ikke skal, men en ting er sikkert, ut ifra de punktene du listet opp på side 2 eller 3 (eller hvor det var) så er det tydelig at han ikke har snøring på hva han prater om i hvert fall. 

Uten at du skal begynne å "out'e" musikksjappen (altså du skal få slippe å nevne navn), men er dette en større, seriøs aktør i markedet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AkE skrev:

Eneste tipset jeg vil hive på er å kjøpe ordentlig loddetinn, syns det er mye vanskeligere å lodde med billig loddetinn fra Biltema, en litt mer påkosta tinn. 

....og syre . Pass på alt er rent . La alle ledninger suge til seg loddetinn først - så er det lett å lodde sammen . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MartheyG skrev:

Tja, jeg sier ikke at du hverken skal eller ikke skal, men en ting er sikkert, ut ifra de punktene du listet opp på side 2 eller 3 (eller hvor det var) så er det tydelig at han ikke har snøring på hva han prater om i hvert fall. 

Uten at du skal begynne å "out'e" musikksjappen (altså du skal få slippe å nevne navn), men er dette en større, seriøs aktør i markedet? 

Navnet på sjappa er vel nevnt allerede. Det dreier seg om ei lokal sjappe her i distriktet. Har holdt på i flere generasjoner, men er ikke noen stor aktør på landsbasis. Grunnen til at jeg anbefalte trådstarter å gå til ei annen butikk tidligere i tråden, er at jeg har inntrykk av at han til tider uttaler seg ganske så bastant om ting han ikke har greie på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.