-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Siste aktive trÄder
-
Jeg har Seymour Duncan Blues Set (SH1) i min Classic. Veldig allsidige pickups til alt fra blues, rock og 80 talls metal. Vintage output, veldig Ă„pen og en del mids/diskant. JB er jo et fint valg ogsĂ„, disse takler mye tyngre sjangre og solospilling med mye vreng. SpĂžrs litt hvor mye output du trenger. Jeg spilte pĂ„ 500T tidligere. Da slet litt med feedback nĂ„r jeg spilte i band med en del volum. Men mulig de kan temmes med lav hĂžyde, som forslĂ„tt đ Vurderer selv Ă„ prĂžve ut BKP Emerald pĂ„ sikt.Â
-
Hei, som ny pÄ forumet starter jeg en trÄd som sikkert de aller fleste har startet en gang. Jeg er pÄ utkikk etter ny gitar men har litt paranoia for covid sÄ vil helst unngÄ Ä dra pÄ en fysisk butikk for Ä ta pÄ samtlige, selv om dette helt klart er den beste fremgangsmÄten... Uansett sÄ vil jeg oppgradere fra den gitaren jeg har i dag som er en Ibanez V50NJP. En gitar jeg har lÊrt meg mye pÄ men nÄ synes jeg tiden er inne for Ä legge i mer. Det jeg vil ha er en westerngitar med cutaway i heltre, gjerne med mic. Gitaren bÞr ha god topp og bunn sÄ jeg kan synge med. NÄr det kommer til budsjett er jeg litt fleksibel men vil unngÄ Ä bruke noe sÊrlig mer enn 15K men kan godt koste langt mindre. Trenger ikke vÊre ny.  Noen spesifikke anbefalinger hvilke jeg bÞr se etter?
-
Av Hanspanzer · Skrevet
496r funker overraskende bra i bridge spÞr du meg. Hva med Ä teste det sammen med en 490 i neck? Verd et forsÞk fÞr du evt handler inn noe nytt. -
Jeg bor i lillestrÞm omrÄde, tar gjerne i mot forslag pÄ billige gitartechs om du har kjennskap til disse rundt her.  Har forsÄvidt gjort rengjÞring, oljing og strengskifte pÄ andre gitarer selv, sÄ dette trenger jeg sikkert ikke betale for. BÄndsliping har jeg ikke vÊrt borti. Kan det vÊre aktuelt Ä bytte sadel? Ser at min har samme hÞyde over alle strengene, i motsetning til min akustiske, men vet ikke om dette er negativt i og for seg.
-
KjĂžpte pakken fra York, men har ikke fĂ„tt implementert dem enda. Testet riktignok litt mer med IR som forrige eier la inn, merker at man kan fĂ„ ganske bra lyd med litt tweaking her. Enkelt Ă„ utforske og tweake med HX Edit. Testet ogsĂ„ med eksterne overdrives, og syns de gjorde nytten! Alt i alt, fin liten sak đ
-
-
-
StĂžtt driften av GitarNorge
-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ