Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strømforsyning - anbefalinger


Anbefalte innlegg

Hvor billig strømforsyning kan man få som fungerer godt og ikke støyer? :) Vurderer å ha et lite brett hjemme og bruke til øving, men vil ikke kjøpe fra øverste hylle.

Et annet spørsmål når man først er i gang, hvilke strømforsyner kan passe på undersiden av en Pedaltrain Metro 16? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et slikt snerten brett så må man vel nesten gå for en strømforsyning som er lav profil. De eneste som jeg vet er det, er vel Strymon.. Pluss at man må ha isolerte utganger.. Jeg tror ikke utvalget er kjempe jeft, lizzm.. 

Men så liker jeg å leve etter: ''Buy nice or buy twice'' 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cioks Adam, DC5 og DC7 er spesialdesignet for å passe under Pedaltrain Nano og Metro-brettene. Meget gode strømforsyninger, alle sammen.

Noen av Strymon-forsyningene passer også, og minst én av Truetone sine (men disse er sjeldne i Norge, siden ingen importerer dem).

Skikkelige isolerte strømforsyninger koster litt, men dukker ofte opp på Finn for ned mot halv pris. Anbefaler å sjekke der. Billigere strømforsyninger kan ofte fungere helt greit, men da blir de ofte veldig kresne på pedaler. Noen pedaler fungerer helt topp i billige strømforsyninger, mens andre genererer støy med en gang. Eneste måte å finne det ut på er å teste, og det kan fort bli en dyr affære.

Endret av Naigewron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skullkrusher skrev:

Takk for gode tips! Reiser til Irland i morgen, kan hende jeg finner noe på noen musikksjapper der. :) 

Husk at de har slike kjipe tre-punkts støpsler, da. Og sjekk pris - Norge er faktisk ikke så dyrt lenger:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.