Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SoundCloud - del dine sanger!


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

Ikke Soundcloud, håper det går fint 🤔

Første gang jeg brukte fuzz på en innspilling, i forsøk på et "pop grunge" sound. Diksjonen på verset kunne vært klarere og gitarsoloen mindre sloppy, men det er relativt små detaljer 😝 

https://www.dropbox.com/s/ogbr12ij4pxwbq7/Now I know.wav?dl=0

PS: anbefaler å høres på skikkelig anlegg/headset så dere får med dere bassen 👌🏼 

Endret av Alfi27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for øyeblikket bare en loop fra forrige GN-challenge synlig på min cloud, men her er den i alle fall. Skal prøve å bli bittelitt mer aktiv der, men det meste av den lille tiden jeg har til å leke med innspilling går med til banddemoer.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spøkt en stund om å lage en instrumental 80s shred EP med Formel 1-tema. Har bare en sang så langt, men om noen lengter etter hårete riff, litt shredding og twin leads så er det bare å sjekke ut. 

Endret av Skullkrusher
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Skullkrusher said:

Har spøkt en stund om å lage en instrumental 80s shred EP med Formel 1-tema. Har bare en sang så langt, men om noen lengter etter hårete riff, litt shredding og twin leads så er det bare å sjekke ut. 

Høy Torstein Flakne-faktor på det hovedriffet. Vakkert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2019 den 19.38, Skullkrusher skrev:

Har spøkt en stund om å lage en instrumental 80s shred EP med Formel 1-tema. Har bare en sang så langt, men om noen lengter etter hårete riff, litt shredding og twin leads så er det bare å sjekke ut. 

Skikkelig herlig 80-talls lyd!Veldig bra spilt 👏

Endret av Virus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soundcloud er jo brilliant til å legge ut "work in progress", så får man hørt det uten å åpne DAW. OG dele lett med medmusikanter, for innspill og status på låten. Bruker dette mye, men da som Privat deling. 

Snart ferdig med en ny rockete låt, og her er gitarsoloen. (kun meg på alt her, som nevnt kan da de andre komme med forslag.."låter ikke bra,spill inn alt på nytt" f.eks. 😡 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shreddhare skrev:

Soundcloud er jo brilliant til å legge ut "work in progress", så får man hørt det uten å åpne DAW. OG dele lett med medmusikanter, for innspill og status på låten. Bruker dette mye, men da som Privat deling. 

Snart ferdig med en ny rockete låt, og her er gitarsoloen. (kun meg på alt her, som nevnt kan da de andre komme med forslag.."låter ikke bra,spill inn alt på nytt" f.eks. 😡 

 

Rå solo🤘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.