Web Analytics
Jump to content

SoundCloud - del dine sanger!

Anti-Virus

Recommended Posts

Har nettopp fått meg konto og ser at det er flere her som er på SoundCloud. Tenkte det kunne være artig å ha en tråd der vi deler sanger vi har lagt ut?

Her er min siste spaca sang  

Edited by Virus
  • Like 2

Har en del sanger jeg enten har laget for moro eller som skoleoppgaver (noen ganger begge deler) som jeg kan dele på SoundCloud når jeg kommer hjem. :) Kult å få tilbakemeldinger. Skal være flink og se gjennom det som har blitt og blir delt!

• Like 1

Ikke Soundcloud, håper det går fint 🤔

Første gang jeg brukte fuzz på en innspilling, i forsøk på et "pop grunge" sound. Diksjonen på verset kunne vært klarere og gitarsoloen mindre sloppy, men det er relativt små detaljer 😝 

https://www.dropbox.com/s/ogbr12ij4pxwbq7/Now I know.wav?dl=0

PS: anbefaler å høres på skikkelig anlegg/headset så dere får med dere bassen 👌🏼 

Edited by Alfi27
  • Like 2

Har for øyeblikket bare en loop fra forrige GN-challenge synlig på min cloud, men her er den i alle fall. Skal prøve å bli bittelitt mer aktiv der, men det meste av den lille tiden jeg har til å leke med innspilling går med til banddemoer.

• Like 2

Har spøkt en stund om å lage en instrumental 80s shred EP med Formel 1-tema. Har bare en sang så langt, men om noen lengter etter hårete riff, litt shredding og twin leads så er det bare å sjekke ut. 

Edited by Skullkrusher
  • Like 5

2 timer siden, elektronaut skrev:

Her er en låt vi slapp for et år siden, spilt inn på øvingslokalet. Jeg spiller rytme på refrenget og lead på resten. 

Dette var stilige saker! Ordentlig stødig og stemningsfull doom/post rock. 

2 hours ago, Skullkrusher said:

Har spøkt en stund om å lage en instrumental 80s shred EP med Formel 1-tema. Har bare en sang så langt, men om noen lengter etter hårete riff, litt shredding og twin leads så er det bare å sjekke ut. 

Høy Torstein Flakne-faktor på det hovedriffet. Vakkert!

• Like 1

På 5.6.2019 den 19.38, Skullkrusher skrev:

Skikkelig herlig 80-talls lyd!Veldig bra spilt 👏

Edited by Virus

Soundcloud er jo brilliant til å legge ut "work in progress", så får man hørt det uten å åpne DAW. OG dele lett med medmusikanter, for innspill og status på låten. Bruker dette mye, men da som Privat deling. 

Snart ferdig med en ny rockete låt, og her er gitarsoloen. (kun meg på alt her, som nevnt kan da de andre komme med forslag.."låter ikke bra,spill inn alt på nytt" f.eks. 😡 

• Like 1

3 timer siden, Shreddhare skrev:

Soundcloud er jo brilliant til å legge ut "work in progress", så får man hørt det uten å åpne DAW. OG dele lett med medmusikanter, for innspill og status på låten. Bruker dette mye, men da som Privat deling. 

Snart ferdig med en ny rockete låt, og her er gitarsoloen. (kun meg på alt her, som nevnt kan da de andre komme med forslag.."låter ikke bra,spill inn alt på nytt" f.eks. 😡 

Rå solo🤘