Hanspanzer 4 541 Skrevet Juni 3 Jupp, nærmer meg men fortsatt ikke perfekt. Tror jeg må må meg hakket hvassere utstyr enn spraybokser og buffer på drill. Godt nok og mye bedre enn før. Siste bilde fra World Wide Web, glemte å ta, men min var i dårligere stand. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Endt 408 Skrevet Juni 3 Kult 👍🏻 Blå Sg er sjelden feil Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
CaptainSexy 3 102 Skrevet Juni 3 Kjempe tøff! Blått er rått. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Pledrik 3 580 Skrevet Juni 3 Slikt gjør at jeg lurer på hvorfor jeg ikke har en blå gitar. Peeent. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hanspanzer 4 541 Skrevet Juni 3 Fikk fatt på plekterbrett. Gibson SG-X kom med det originalt, men ikke Tommy-versjonen. Ellers er pickup byttet. Originalen er alt for drøy for meg, en 500T. Den hadde også en splitbryter jeg fjernet. Satte i en DiMarzio PD195 PAF Classic. Låter fint. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider