Æljen 746 Skrevet Mai 25 Blei litt lang, men det får gå. 9 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+AkE 445 Skrevet Mai 27 Da kommer mitt bidrag også, langt fra fornøyd.. Trenger noe raskere til neste gang.. 8 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+juzzizhow 1 623 Skrevet Mai 27 On 5/25/2019 at 11:31 PM, Æljen said: Blei litt lang, men det får gå. Herlig ! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+juzzizhow 1 623 Skrevet Mai 27 Få se da ... virker dette ? 11 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+AkE 445 Skrevet Mai 27 Knallmoro at det har kommet inn en del bidrag allerede! Hiv dere på folkens. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Virus 356 Skrevet Mai 28 Hadde egentlig ikke tid, men måtte jo støtte dette kule initiativet! Men så gikk det jo ganske mye tid likevel, eksportere fra Boss Br800, lage SoundCloud konto... Men gøy uansett, og sangen min er heldigvis ganske kort 10 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Troll 1 864 Skrevet Mai 28 Mange kule effekter der, herlig 😊 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Skullkrusher 779 Skrevet Mai 29 Må tempoet være 80bpm? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+AkE 445 Skrevet Mai 29 Jepp, litt av utfordringen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+space 3 166 Skrevet Mai 29 Mye bra! Må få ferdig min også... Er godt i gang. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Evil_Caprino 1 010 Skrevet Mai 30 11 timer siden, Skullkrusher skrev: Må tempoet være 80bpm? Doom man, doom! 😁 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Skullkrusher 779 Skrevet Juni 1 Doom ble det. 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Virus 356 Skrevet Juni 1 1 time siden, Skullkrusher skrev: Doom ble det. Doom! Kul gitarlyd. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+space 3 166 Skrevet Juni 1 Føler meg uhyre lite oppfinnsom, men jeg har da faktisk klart å få satt meg ned og gjort noen opptak, så bare det er veldig positivt! 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Evil_Caprino 1 010 Skrevet Juni 2 Ble vel noe slags doom av det. 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider