Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdivurdering Ibanez gitar....


Rokamy

Anbefalte innlegg

Kan nok få ca. 7-8k for den hvis du klarer å finne en kjøper i Norge som er intr. i den modellen . Men en skal nok være heldig å finne potensielle kjøpere i Norge ...... Mindre etterspurte Gibson gitarer (som er verdt mer en Ibanez ) fra samme tidsrom selges ikke til høye priser i Norge heller .

Legg ut på Finn til lavest mulig pris for din egen del , og se hva som skjer . Ta masse bra bilder av hele gitaren ( inkludert elektronikken) . Den ser ut til å være i sjelden fin tilstand i forhold til alderen .

 

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som hadde en slik og om jeg ikke husker feil, mener jeg det er laminert topp med hulrom fra kroppskjernen  i denne selv om det står solid body i disse gamle katalogene det er linket til.(Her kan jeg selvsagt være på viddene men det går fint an å sjekke selv ved å tappe på toppen)  I tillegg til Bolt on hals er dette ikke i gitarens favør for å si det slik. Det ligger en veldig fin Ibanez LP til salgs på finn til 5k, også med påboltet hals. Denne er nok mer anvendelig med tanke på noe sære mikker og elektronikk i din. 

Vanskelig å sette verdi på noe slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.