Gå til innhold
007

Så starter vi!

Anbefalte innlegg

Det avhenger jo helt av hvilken annonseblokkerer du bruker. Generelt sett klikker du på ikonet i app- feltet til nettleseren, og velger "trust site"
image.png.0e08365046d1eb8e477baba700f8b3fb.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det meir pengar frå annonsar viss vi klikkar? Eller funkar det ikkje slik lengre?

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil absolutt ikke oppfordre til å klikke på annonser, da det er i mot Google sine retningslinjer. De er sabla strenge der (ref Resett.no de siste ukene, hvor Google går bare inn å stenger annonsemulighetene, og resett taper tusenvis av kroner i måneden).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører uBlock Origin og Ghostery. Er det noen måte å slå på annonser på forumet uten at jeg også slår på alle de forbanna trackerne som følger med? 🤔

Så at det dukket opp støttemedlemsskap i forum-feeden igjen, så jeg kjøpte det, men jeg ser det har ikke vært nevnt fra @007. Var det muligens Kjell Iver sine gamle mekanismer som lå igjen der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, det er aktivert, men ikke promotert. Så all good. 🙂

3 minutter siden, Naigewron skrev:

Så at det dukket opp støttemedlemsskap i forum-feeden igjen, så jeg kjøpte det, men jeg ser det har ikke vært nevnt fra @007. Var det muligens Kjell Iver sine gamle mekanismer som lå igjen der?

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonser på computeren er jo ikke akkurat til stor sjenanse, men å surfe forumet fra telefon, er plutselig litt mer erhm. "utfordrene" kan man si 😎

Screenshot_20190515_094403.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roliger gutter, det justeres og tweakes. Hold ut, det blir bedre.

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen er i tvil, jeg har altså planer om utedusj på hytta til sommeren. Dette vet Google alt om. 🤔😃

• Liker 1
  • Hehe 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe for å late vannet i morges, da dukket denne opp. Google vet mer enn man tror 🤔

Screenshot_20190515-113914_Chrome.jpg

• Liker 1
  • Hehe 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, K-nizm said:

Siste poster/emner som vanligvis er på høyre side er nå i bunnen på min iPad..bare for å nevne det.

Ligger i bunnen her også, under en annonse-bar som fyller omtrent bredden av forumet. Kan det være derfor "last replies" også har flyttet seg? PC med Windows 10, surfer i Chrome.

image.thumb.png.d69ac1d5b7b4e48ca6236d4613bb52e4.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
25 minutes ago, Birk said:

Var oppe for å late vannet i morges, da dukket denne opp. Google vet mer enn man tror 🤔

Screenshot_20190515-113914_Chrome.jpg

Tja, hvis du tok med deg Androidmobilen på dass så vet de at du var våken og flyttet på mobilen, og så var den tilbake igjen i ro kort tid senere. Ikke så mange andre ting som følger det mønsteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, mobilen lå til lading på nattbordet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, K-nizm skrev:

Siste poster/emner som vanligvis er på høyre side er nå i bunnen på min iPad..bare for å nevne det.

Er det OK nå?

53 minutter siden, Duckling skrev:

Ligger i bunnen her også, under en annonse-bar som fyller omtrent bredden av forumet. Kan det være derfor "last replies" også har flyttet seg? PC med Windows 10, surfer i Chrome.

Er dette også OK nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.