Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkbutikker London


Berg

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg skal en langhelg til London i juni, og er samtidig på utkikk etter ny gitar. Har et par jeg har sett meg ut. Men musikkbutikker her til lands har ikke all verden med utvalg hengene på veggene. 

Etter forrige kjøp, da jeg kjøpte på nett uten å egentlig har prøvd faktisk gitaren først. Fant jeg ut at halsen på PRS SE'n ikke traff helt meg. 

 

Noen som har noe anbefalinger til musikkbutikker i London med godt utvalg, slik at man får prøvd litt av hvert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hel gate med nesten bare musikkbutikker i denmark street. Dette er av den gode gamle typen, trange og fylt med spennende ting. Anbefales! 

Viss det er type guitar centre butikk du er på jakt etter så tror jeg det er en ved wembley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, Denmark street er det den gata heter ja! Viste at det var en gate, kom bare ikke på navnet. Men uansett kult å sjekke ut og ta turen innom og se. 

 

Andertons hadde og vært kult, da jeg er flittig seer av YouTube serien.

 

Takk for innspill! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Berg skrev:

Ahh, Denmark street er det den gata heter ja! Viste at det var en gate, kom bare ikke på navnet. Men uansett kult å sjekke ut og ta turen innom og se. 

 

Andertons hadde og vært kult, da jeg er flittig seer av YouTube serien.

 

Takk for innspill! 😁

50 min. med tog fra Waterloo til Guildford (dvs. Andertons), uten togbytte, så tror jeg kommer til å vurdere det neste gang jeg skal til London :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.