Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GitarNorge på Discord


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

47 minutes ago, Virus said:

Hva er Discord? En slags Messenger?

Chatterom, egentlig for spillere (gaming). Jeg rundet Donkey Kong, i Game and Watch format, ganske tidlig, sånn rundt 1983.. så burde kvalifisere. Selv om jeg la opp spillinteresse omtrent når Amiga 3000 ble lansert (1990).

 

Edit: ser nå at Donkey Kong med to skjermer (orange plast) kom i 82.. den ble rundet ganske raskt. Året etter kom Donkey Kong Jr og DK2.

Siden har det egentlig ikke skjedd så mye på spillfronten vil jeg mene.

🙂

Endret av skela
  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skela skrev:

Chatterom, egentlig for spillere (gaming). Jeg rundet Donkey Kong, i Game and Watch format, ganske tidlig, sånn rundt 1983/4.. så burde kvalifisere. Selv om jeg la opp spillinteresse omtrent når Amiga 3000 ble lansert (1990). 🙂

Jeg har Donkey Kong jr på Game and Watch. Mitt favorittspill er Monkey Island 2. Mistet interessen etter det. Er ikke akkurat en gamer😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Virus said:

Jeg har Donkey Kong jr på Game and Watch. Mitt favorittspill er Monkey Island 2. Mistet interessen etter det. Er ikke akkurat en gamer😃

Gam and Watch var morsomt. Popey, pannekaker med Mikke og Donald, Green House og hva de nå het. Deretter spilte man litt Commodre 64 og Amiga. Og før det igjen var det Atari som gjaldt. 

At noen fortsatte med dataspill etter fylte seksten år var for meg et mysterium. Men man trener jo konsentrasjonen om ikke annet. 

Sist jeg kan huske å ha spilt noe slikt var vel Supercan, rundt 1990. 

 

Endret av skela
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.