Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fractal FM3


Griffin

Anbefalte innlegg

Virker meeget interessant... men i likhet med Stomp litt for få buttons IMHO, så den må nesten stå på brett med ekstern kontroller...

MEN... seriøst... disse digitale greiene begynner å bli innnari bra men jeg kjenner at det begynner å bli litt som når jeg hadde stooor PC interesse... ikke før har en kjøpt noe så kommer noe bedre på markedet... en er jo ikke mindre interessert men får så vondt i lommeboka av all GAS’en 😒

 

https://www.google.no/amp/s/www.guitarworld.com/amp/gear/behold-fractal-audios-new-fm3-compact-amp-modelermulti-effects-pedal

A959156A-1E6A-43B3-86F3-8E2D472F186D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Grohl skrev:

Spennende, men 1400 dollars... 

Antakeligvis litt under tipper jeg, men koster jo. Skal man få maksimal ut av denne bør man supplere med FC6-brettet, som ligger på $599 tror jeg.

Har ikke sjekket specs enda, men den er nok en råtass som (igjen) går konkurrentene en høy gang. Jeg har satt meg på ventelista, men kommer ikke til å handle. Stått på venteliste for FC6/12 siden september, men har foreløpig ingen aning om når det er min tur. Foreløpig tror jeg ikke G66 har fått noen i det hele tatt. Stod på ventelista på III i syv måneder og da var jeg ikke akkurat langt fremme i køen. Antageligvis enda lengre bak i køen på tråkkebrettet, så tipper det blir sommer og sikkert august igjen før det blir min tur. 

FC6/12 skal visst være latterlig enkel å programmere og mulighetene er omtrent uendelige. Tipper det blir slikt med FM3 også.

Mange tenker sikkert at det er dumt at den bare har tre brytere, men jeg syns det er ett smart trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengte meg på lista til G66 5 minutter etter at de åpnet for det.
Pris blir vel rundt 1200-1300 Euro.

Blir spennende! Spiller sjelden ute, men Helix var et drog å dra på når man skal reise lett, og kollektivt 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.