Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[Ønskes Kjøpt] Ibanez RG eller Roadstar-prosjekt


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

Long shot men er det noen som har liggende en japansk RG (4xx, 5xx eller 7xx) eller Roadstar (m/edge el),

gjerne uten deler, demontert, bare kropp og hals etc liggende som de vil selge meg? 

Har litt deler liggende og er sugen på et nytt prosjekt. Refin, nedpusset, uten bånd etc gjør ingenting. 

Bryne, posten. 

 

Bilde for kos

rg_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis jeg husker rett, vekslet vi et par poster om noe jeg har liggende, og så døde det ut, og det er kanskje min feil.
Er litt usikker på hvor dette er satt sammen, men det er mulig at det ikke er i Japan.
 Jeg husker ikke detaljer om gitaren, ut over at det er en serie som er laget til en gitarkjede i USA. RG, forrige eier har "reliced" kroppen, type pusse kantene med sandpapir. Ser ikke bra ut. Komplett gitar, har funnet igjen tremoloen. Reversed headstock. Den er til salgs. Tror alle deler skal kunne følge med.
PM hvis det fortsatt kan være noe. Den ligger nå her. Pris blir vi i tilfelle enige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, evergud skrev:

Jeg har liggende en kompis sin svarte 550 fra 89 eller så. Dårlig kniv på tremoloen, pluss noe mer med trem-en, såvidt jeg husker. Han vil sikkert selge den for en grei pris.

Hør gjerne med han og send gjerne noen bilder på pm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.