Web Analytics
Jump to content

Veggstativ el gitar?

K-nizm

Recommended Posts

Hei

Tenker å henge opp gitarene på veggen i studio mitt,jeg har 2 gitarer foreløpig men kjøper nok en til løpet av sommeren mest sannsynlig..

men er mange fester å velge mellom,er det noen som har noen anbefalinger?

tenker på et par av disse https://evenstadmusikk.no/hercules/1032316/hercules-gsp39wb-gitarhenger-for-veggmontering er de okey?

Jeg bruker de Hercules-opphengene til mine gitarer. Har vært solide så langt i alle fall 👍

Liker låsemekanismen på dem, og at "hodet" kan snurre rundt slik at asymmetriske headstocks fortsatt har full støtte (se Telecasteren på bildet).

2019-03-30 15.20.36.jpg

Edited by Naigewron

7 minutes ago, K-nizm said:

Okey,det var jo praktisk.lurte på hva snurre mekanismen var brukt til..henger festene i stender eller er kan de henges i sponplater(som jeg har)?

Jeg har hengt dem rett på veggen, ingen stendere. Men det kommer jo selvsagt an på hvilke plater du har. Mine er vel Huntonit ferdigmalte veggplater, tror de er 11mm tykke.

• Like 1

På 16.4.2019 den 11.59, Naigewron skrev:

Jeg bruker de Hercules-opphengene til mine gitarer. Har vært solide så langt i alle fall 👍

Liker låsemekanismen på dem, og at "hodet" kan snurre rundt slik at asymmetriske headstocks fortsatt har full støtte (se Telecasteren på bildet).

Enig. Har også mange av dem. Hercules tar visse forbehold mht gitarer med nitrolakk, men jeg har aldri sett spor av merker etter holderne. 

• Like 1