Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Veggstativ el gitar?


K-nizm

Anbefalte innlegg

Hei

Tenker å henge opp gitarene på veggen i studio mitt,jeg har 2 gitarer foreløpig men kjøper nok en til løpet av sommeren mest sannsynlig..

men er mange fester å velge mellom,er det noen som har noen anbefalinger?

tenker på et par av disse https://evenstadmusikk.no/hercules/1032316/hercules-gsp39wb-gitarhenger-for-veggmontering er de okey?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de Hercules-opphengene til mine gitarer. Har vært solide så langt i alle fall 👍

Liker låsemekanismen på dem, og at "hodet" kan snurre rundt slik at asymmetriske headstocks fortsatt har full støtte (se Telecasteren på bildet).

2019-03-30 15.20.36.jpg

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, K-nizm said:

Okey,det var jo praktisk.lurte på hva snurre mekanismen var brukt til..henger festene i stender eller er kan de henges i sponplater(som jeg har)?

Jeg har hengt dem rett på veggen, ingen stendere. Men det kommer jo selvsagt an på hvilke plater du har. Mine er vel Huntonit ferdigmalte veggplater, tror de er 11mm tykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 11.59, Naigewron skrev:

Jeg bruker de Hercules-opphengene til mine gitarer. Har vært solide så langt i alle fall 👍

Liker låsemekanismen på dem, og at "hodet" kan snurre rundt slik at asymmetriske headstocks fortsatt har full støtte (se Telecasteren på bildet).

 

Enig. Har også mange av dem. Hercules tar visse forbehold mht gitarer med nitrolakk, men jeg har aldri sett spor av merker etter holderne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.