Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til gitar låt

Anbefalte innlegg

Du kan jo sjekke om du finner noe på feks Blå Korall med Knut Reiersrud og Iver Kleive. Gitar og Kirkeorgel over hele plata. 

Et eksempel:

Endret av germaniumkid
  • Liker 2
  • Takker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av ofunden
      Hei
      Jeg skal på opptaksprøve til musikklinja om en måned og en usikker på hva jeg skal spille, så trenger derfor litt hjelp med å velge hva. Ønsker såklart å imponere så mye som mulig, og jeg har 3 minutter på meg.
      Jeg mener selv jeg er over middels god og her er noen sanger jeg kan:
      Comfortably numb  - Pink Floyd (Solo 2.) Since I've been lovin you - Led Zeppelin (Sitter ikke helt perfekt og er litt usikker på denne. Intro og solo) Back in black - AC/DC (Hele sangen) Give in to me - michael jackson (Hele sangen) Stairway to heaven - Led Zeppelin (Hele sangen) Another brick in the wall - Pink Floyd (Hele sangen) November rain - Guns n roses (Solo) Hvilke av disse sangene som vil imponere mest? Eventuelt andre eksempler på sanger som jeg kan lære meg?
    • Av Bluesduke
      Hei!
      Har nå lagt ut et par sanger på urørt(kommer flere etterhvert) og lurte bare på om dere her inne, kunne stikki innom og hørt litt på det og gitt meg en tilbakemelding på hva dere syns. En ting er å få lytt av venner og bekjente, men det er mye bedre, hvertfall for meg, og få tilbakemeldinger av noen som veit hva de driver med og som har peiling på musikk!
      Link:
      http://www.nrk.no/urort/Artist/JohanOlsen/default.aspx
    • Av gitarfreak97
      Hey ! Jeg elsker soloer og jeg lurte på noe. Kan noen si eksempler på røtter til forskjellige grep til soloer. Eksempel vist jeg spille bluesscalaen. A=5 bånd. Noen som kan si noe mere om forskjellige steder å begynne i A, og andre chords?
      Hilsen en ung mann.
    • Av gitarfreak97
      Hey ! Jeg klarer å spille mange soloer på gitar..men.. jeg lurte på hvor på gitaren man skal spille soloene. Vist et riff spilles i "A", hvor på gitaren skal soloen spilles da? Jeg klarer mange scalaer, men har ikke aning på hvor på gitaren de skal brukes. Vanskelig å finne noe på google eller youtube heller.
      Håper jeg får svar -Arnold
    • Av Watha
      Nr to (av X) i rekken med solovideoer fra nyplata. Hakket mer flashy enn sist...

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.