Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[Selges] Tom Anderson Short Drop Top - Fireburst

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Tom Anderson fordi den ikke lenger blir brukt.

21000 kr

Har ligget i kassen sin de siste 1-2 årene og bare brukt hjemme.

Dette er en Short Drop Top Classic med 24.75" scale length, ikke 25.5" Følger med original kasse og vibbearm.

Det er noen "riper" og vanlig bruksslitasje på gitaren.

Spør eller PM for mer info og/eller flere bilder.

Legger ved bilder av gitar og av spesifikasjoner. Serienummer er 12-11-13N

l_195008701.jpg

l_861596327.jpg

l_1289277065.jpg

specs.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av kongssund_
      Søkte litt rundt etter kule gitarer fra 80 tallet på nettet, var jo enormt mye snacks. La jo merke til at reklamen ofte var litt annerledes enn i dag.
      Kjører på med noen fine reklamer på diverse gitarmerker. Mye fine farger og former. Dagens reklame blir liksom litt....kjedelig.

Har du noen klassikere, så sleng dem inn.

• Av Vallegitar
      Hei!
      Deler med dere et utdrag fra min eksamenskonsert i 2012. Det er et brutalt stykke for hendene men gøy for øret :)
      Sonata Giocosa betyr gøy eller munter sonate. Inspirert av flamenco og spansk folkemusikk. 
      Håper dere liker den!
      https://www.youtube.com/watch?v=HEu5D93DS-A
      Hilsen Thomas
    • Av tjukknyggis
      Heisann! Eg har ein Fender Roland Stratocaster VG G-5 i fargen svart/kvit. Eg tenkte å selge denne gitaren. Eg kjøpte den ny for ca 8 år sidan og betalte rundt 17-18.000kr. Gitaren har kun blitt brukt eit par gongar og er derfor heilt strøken og uten riper og bruksmerker. Det eg da lurer på er kor mykje er gitaren verdt i dag, kva pris bør eg legge den ut for? På forhand takk!

• Av eikenotten
      Hei, jeg er dessverre ikke helt sikker på hvor eller hvem jeg kan spør om hjelp angående dette. Jeg vil gjerne prøve å finne ut noe mer om en gammel akustisk gitar. Foreldrene mine kjøpte et gammelt hus fra 1993, sammen med huset fulgte med en del gamle møbler og saker som den forrige eieren av huset ikke ville ha med seg, noe av det som ble lagt igjen var en gammel gitar som jeg og søsknene mine har lekt mye når vi vokste opp. Ifølge den tidligere eieren av huset gjenfortalt av mine foreldre så er gitaren muligens nærmere 100 år gammel, jeg har ikke noe som kan støtte den teorien dessverre men jeg kan legge ved bilder av gitaren.
      I en periode fra 2012 til 2017 har gitaren stått på utstilling på en kafe til utlån, en dag i 2016 var det en mann som drev med restaurering av samleobjekter som mente på at denne gitaren kan spores helt tilbake til slutten av 1800-tallet til så sent som starten av 1920-tallet. Han insisterte på at foreldrene mine burde finne ut mer om denne gitaren.
      Er det noen her som klarer å hjelpe meg med å spore gitarens opphav? Hvem man kontakter for å finne verdi på gitarer? Det eneste som står på gitaren er tallet seksten inni gitaren skrevet forhånd kanskje med en blyant. 

• Av Jegsann!
      Er det noen som vet hva det engelske ordet for "besifring" er? Chordal voicing? Takk.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.