Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Port!


Anbefalte innlegg

For 1 år siden kjøpte jeg meg guitar port. Jeg syns det funker veldig bra. Men jeg lurer på om noen her på forumet vet hva man trenger for å kunne ta opp det man spiller???

Guitar port er et program som går gjennom data... hvis det var til noe hjelp... Wink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare bruk et opptaksprogram ?.. som f.eks, soundforge, adobe audition, etc. etc, eller f.eks mer avanserte programmer som cubase, nuendo, logic, etc. etc.. er masse forskjellige programmer og velge i.

Så siden du da vil ta opp det som blir spillt (i og med at du prosesserer signalet på pc'n), så velger du "what you hear" eller lignende, som opptakskilde, i recording properties på windowsmixeren, slik at du tar opp det som blir spillt på maskinen, ikke f.eks "line in", da du mister effektene osv, ifra guitar port.

*puste*, håper det hjalp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal ta opp, f.eks i Acid Pro, så bare velger jeg GuitarPort som "lydkortet", eller den man tar inn signalene fra, i instillinger der, da får du lyden og alt.. (kanskje litt dårlig forklart, men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.