Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MOOER Preamp Live. Godt alternativ til kemper?


Soundmannen

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Gitaristen i bandet mitt bruker å låne kemperen min når vi reiser på spillejobber da ampen er litt å drasse på. Han ønsker nå å kjøpe noe selv, men ønsker ikke å bruke så mye penger.
Vi spiller pop/rock. Trenger egentlig kun en god clean, chrunsj og distortion kanal. Gjerne med boost funksjon til soloer. Trenger ikke et lass med 50 amper og effekter osv, men de må låte bra. Vi bruker in ears og kjører både bass og gitar rett i bordet uten noe som helst monitor/amper.

Etter ett raskt søk så fant jeg Moofer preamp live. Den så jo ikke så verst ut. Noen som har prøvd? Andre alternativer i samme prisklasse? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en eller annen riggvideo som kom ut for litt siden med en eller annen metalfyr som turnerte verden rundt. Hele riggen hans var en Mooer Preamp rett i desken.

 

Noen som husker hvem det var?

 

Edit: Fant det; det var gitaristen i Cradle Of Filth.

 

Endret av Naigewron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Slashaxl skrev:

Hx Stomp kan kanskje være et godt alternativ?

Trodde denne kun hadde effektdelen av Helix? Mulig jeg har sovet i timen.

Klippet med CoF-gitaristen. Sympatisk og entusiastisk fyr virker det som. Morsomt hvordan han greier ut om at han egentlig aldri har vært noen metal-fyr og at han heller ikke har hatt noe særlig forhold til CoF...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.