Gå til innhold
Anarchy

Variax Workbench

Anbefalte innlegg

Andre gangen jeg gnåler om et program :roll: ... noen som har dette/kan sende meg en link? trenger det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lin6.com

Der selger de programmet. Ingen vits i å skaffe en piratkopi, du trenger en spesiell kabel mellom gitaren og PC-en. Denne følger med når du kjøper programmet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha hardware til workbench i tillegg til programmet. Har akkurat fått pakke med de greiene i posten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jeg kan ikke få programmet uten å måtte betale for det? :cry:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakar... :lol:

Alle ærlige og rederlige kjøper tingene sine.. Ikke at jeg er en av dem når det gjelder internett, men iblandt kan man ikke lure loven :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Du må ha hardware til workbench i tillegg til programmet. Har akkurat fått pakke med de greiene i posten:)

Gi en personlig vurdering av programmet da. Får du virkelig tweaket lyden dit du vil? Hva kan du lage som ikke finns på Variaxen i dag?

Vurderer å kjøpe det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KANNOENANDRESOMHARBETALTFORDETVÆRESÅSNILLÅGIDETTILMEGFORDIJEGMENERJEGFORTJENERDET?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andre gangen jeg gnåler om et program

Gratulerer -- begge gangene var det mot retningslinjene på forumet! Til en annen (tredje?) gang kan det være greit å lese og følge retningslinjene. Tråden stenges av åpenbare grunner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.