Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny versjon 4.4 6 februar 2019


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, tg1 skrev:

Modererer meg litt; det gjelder ikke _alle_ innlegg nei, og som Naigrewon sier så ser det ut for å være et språkproblem, for det ser normalt ut med engelsk språk. :) 

 

Når jeg siterte han så var det for å vise at bilder vises i sitater hos meg.

Er det fortsatt feil med Norsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjell Iver skrev:

Når det gjelder den Ophra Gif'en så er den lik på alle sider - også hos leverandøren så det er giphy sin feil

 

 

Hvis jeg klikker på bildet kommer det opp i ny fane og beveger seg som bare det...

Kan fortstatt være giphy sin feil, dette har jeg like lite peiling på som kunstløp egentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Naigewron skrev:

Bildesitat-test

 

Edit: Dette bildet ser jeg. Litt tilfeldig feil, muligens?

Jeg ser heller ikke bildet i sitatet ditt på side 1.

 

3 timer siden, tg1 skrev:

Fortsatt feil, men tilsynelatende bare på poster uten svar.

image.png.9b22991e617e25c669b9375e75ec1657.png

Test av bilde i sitat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i går kveld ble alle poster og bilder gjenoppbygd, slik at lazyloading ble aktivert.

Jeg har selv vært innom alle de store emnene fra før, og det er ikke så stor trafikk i de heller nå, men jeg klarre ikke å se at forumet er tregt. Selv når jeg klikker mellom de forskjellige sidene i de store emnene lastes de kjempefort hos meg.

Vi får la det gå noen dager for å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Kjell Iver said:

Fra i går kveld ble alle poster og bilder gjenoppbygd, slik at lazyloading ble aktivert.



Var nervøs for Lazy Loading når du nevnte det i en tidligere tråd. Talkbass og noen andre forum har det, men problemet er at det ikke settes av plass til bildene før de lastes, så når man scroller nedover en side så hopper du opp og ned i scrollingen etter hvert som at bildene lastes inn og tar plass.

Sjekket et par tråder med mye bilder nå, og det ser ut til at det settes av plass allerede når siden lastes inn, så da er jeg fornøyd fra et brukerståsted i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kjell Iver skrev:

Fra i går kveld ble alle poster og bilder gjenoppbygd, slik at lazyloading ble aktivert.

Jeg har selv vært innom alle de store emnene fra før, og det er ikke så stor trafikk i de heller nå, men jeg klarre ikke å se at forumet er tregt. Selv når jeg klikker mellom de forskjellige sidene i de store emnene lastes de kjempefort hos meg.

Vi får la det gå noen dager for å se. 

Vel, vi lyver ikke. Tregt er det uansett på Android telefon. Andre funksjoner på telefonen min funker utmerket, så det er ikke noe galt med hardware.

Har dere testet/analysert alle plattformer forumet er tilgjengelig på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.