Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Heihei! 
Bestilte telecaster deler fra MJT for ikke så lenge siden og vurderer og gransker pickupmarkedet! Kroppen er i Swamp ash og halsen i maple. Så det blir nok ganske bright (la oss ikke ta tonewood debatten ;) ) lurer på om folket har noen pickupanbefalinger? Har vært innom å sitt på Fralin, Bare Knuckle og Fender! Ser etter noe vintage med kanskje pittelitt ekstra juice

Endret av Kristoffer Hjelmaas Sivertsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen med å be om slike tips er jo at du vil få like mange svar som det er medlemmer her. 

Jeg har testet mye ymse og det er veldig mye bra på markedet. 

Tre tips fra meg: 

Alexander Pribora Blues Classic- Bra og billig. Egen nettside eller eBay. Har han på lager, går bestillingen raskt. 

Seymour Duncan Broadcaster- Fåes vel hos de fleste og over alt. Lett tilgjengelig, låter grisebra og ikke veldig dyr

Jason Lollar Tele Vintage- Topp of the pops. Vintagegitar forhandler disse. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, germaniumkid skrev:

Seymour Duncan Broadcaster- Fåes vel hos de fleste og over alt. Lett tilgjengelig, låter grisebra og ikke veldig dyr

Jason Lollar Tele Vintage- Topp of the pops. Vintagegitar forhandler disse. 

 

Begge disse låter jo knall egentlig! Lollar pickupen er jo en våt drøm.. dog litt dyr! men blir kanskje bursdagspresang til meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har Fender sin Nocaster i bridge i Baja Tele'n (med en GFS humbucker i neck). Synes den låter meget bra. På den andre er det vel pickupene som originalt satt i Baja'en. Vintage style Tele i bru og Twisted Tele i hals. Synes de også låter veldig fint. 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.