Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ME-50 eller GT8?


Anbefalte innlegg

Vær så snill, gjør meg en personlig tjeneste og ikke kjøp ME-50'en. GT-8'ern er så ufattelig mye bedre at det er til å begynne å grine etter.

Mens GT-8 sammenlignes med PodXT Live kan du sammenligne ME'sn med en Körg Pandora...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, gjør meg en personlig tjeneste og ikke kjøp ME-50'en. GT-8'ern er så ufattelig mye bedre at det er til å begynne å grine etter.

Mens GT-8 sammenlignes med PodXT Live kan du sammenligne ME'sn med en Körg Pandora...

Er helt enig med Gnomen her. GT-8 kan du få til å låte profft og som en drøm, sett at du lærer deg å bruke den. Presetene som er forhåndsinnstilt på den er ikke av noe særlig kvalitet.

ME-50 kan du kjøpe hvis du vil lage skrekkfilm med en flokk med veps, og fluer og skit og drit, for da er ME-50 fin å bruke som lydeffekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd GT8, men ME-50en er noe dritt. Spesielt fordi den ikke er brukervennlig og mangler mange funksjoner som man forventer fra en slik enhet, men også som de andre sier låter den dårlig.

GT8 har jeg ikke prøvd, men jeg har prøvd gt5 og gt6. Liker ikke de heller, men de er bedre. Hvis jeg var deg ville jeg enten styrt helt unna gulv-baserte multifx ting, eller fått tak i noe bra brukt.

Jeg lånte engang en ME-5 (ikke ME-50) i et års tid. (verdens første multifx unit har jeg blitt fortalt, veit ikke om det stemmer)

Den var noe helt annet. Analoge effekter som var styrt digitalt. Kan ikke uttale meg om hvordan den låter, da det er så lenge siden, men jeg likte den MYE bedre enn GT5en, som akkurat var ny på markedet i dette tidsrommet. Kommer du over en sånn, må du i det minste prøve den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd GT8' date=' men ME-50en er noe dritt. Spesielt fordi den ikke er brukervennlig og mangler mange funksjoner som man forventer fra en slik enhet, men også som de andre sier låter den dårlig.

GT8 har jeg ikke prøvd, men jeg har prøvd gt5 og gt6. Liker ikke de heller, men de er bedre. Hvis jeg var deg ville jeg enten styrt helt unna gulv-baserte multifx ting, eller fått tak i noe bra brukt.

Jeg lånte engang en ME-5 (ikke ME-50) i et års tid. (verdens første multifx unit har jeg blitt fortalt, veit ikke om det stemmer)

Den var noe helt annet. Analoge effekter som var styrt digitalt. Kan ikke uttale meg om hvordan den låter, da det er så lenge siden, men jeg likte den MYE bedre enn GT5en, som akkurat var ny på markedet i dette tidsrommet. Kommer du over en sånn, må du i det minste prøve den![/quote']

Er det noe ME-50 er, så er det brukervennlig. Slipper alle de stygge menyene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindrex: Tja, jeg mener nå at en ting ikke nødvendigvis er mer brukervennlig enn en annen, selv om den kanskje er lettere å lære å bruke.

Bare det at du ikke kan lagre presets på me-50en (hvis jeg husker riktig) synes jeg gjør den så bruker-uvennelig så det holder!

At det er menyer og slikt er vanligvis ikke noe problem, så sant det er logisk lagt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.