Gå til innhold
  • Bli medlem
space

[selges] Musikraft Jaguarhals

Anbefalte innlegg

Nesten ny Musikraft Jaguar hals selges!

Pris: 2200,-

Gripebrett i Brazilian Walnut resirkulert fra Coney Island boardwalk.
Har vært montert på gitar, men har få bruksmerker. Skruehullet til strengetreet går gjennom hele hodet.

Holder til på Østlandet og jobber i Oslo. Kan også sendes i posten mot frakt.

Fra ordreseddelen:
Options:
ORIENTATION: Right for Right Handed Players
SCALE LENGTH: 24.0 Standard Fender
NUMBER OF FRETS: Standard Fender 22 Fret
NUT WIDTH: 1-11/16
HEEL WIDTH: 2-3/16 Standard Fender
TUNER HOLE SIZE: 11/32 Vintage Kluson
TRUSS ROD TYPE: Dual Acting with Vintage Double Slotted Adjustment Nut at the Heel
FB RADIUS: 9-1/2 12TH
DOT SPACING: Wide (Vintage Pre 64)
NUT SLOT STYLE: 1/8 Standard Fender Flat Bottom
SHAFT WOOD: Rock Maple
FB WOOD: Brazilian Walnut - Reclaimed Lumber from The Coney Island Boardwalk I would like to request a dark walnut fretboard if that`s possible
CUSTOM INLAY: None Use Dot inlay as selected above
FRET WIRE SIZE: 6105 Medium Nickel Silver
BINDING: None
FB EDGES: Semi Rolled Standard
BACK PROFILE: Medium C 83 92
FINISH: Thin Lacquer Sealer + $20
FB FINISH: Apply Oil Finish (Rosewood Boards Only) + $25
MOUNTING HOLES: Drill Holes Standard Fender Pattern
NUT INSTALLATION: Install TUSQ Nut + $35

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138854214

214_1311449879.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Soundmannen
      Hei!
      Jeg har en Fender Jaguar Bass som på bildet under (bare i hvit). Jeg har lyst å bytte ut elektronikk og pickups da den ene bryteren og ene potmeter er uansett ødelagt. Samtidig er lyden helt ok men vil ha noe mer.

Men hva finnes til denne saken? Er mye brytere i denne. Finnes det noe ferdigkit med preamp, brytere osv? Noen forslag til pickups?
      Har flere basser fra før med "old school" sound så tenkte at denne kunne ha fått noe litt annet.
      Kan godt forklare litt angående bryterne på denne:

-Øverst er det 2 hjul og en bryter. Bryter er aktiv/passiv switch mens hjulene er bass og trible justeringer når bryteren står på aktiv
      -nederst mot halsen er det 3stk brytere. Det er av og på brytere for hver pickup og en bryter for serie/parallell.
      -De to potmeterne ved jack inngangen er master volum mens den andre er trible når bassen står på passiv.

Vrient da det er mye brytere og greier på denne. 

• Av johankr
      har en Ibanez RG421 som har en fantastisk god hals, men den har hardtail, og jeg synest halsen er altfor høgt oppe sammenlignet med broen, som gjør at plasseringen av høgrehånden min blir veldig ujevn, som gjør at jeg spiller noe mer urent. lurer på om det kan være en god ide å sande ned selve undersiden av halsen, ved punktet der halsen boltest sammen med kroppen. kan dette være en dårlig ide på grunn av skruene? 
    • Av Larsnilsson
      Jeg har i det siste sett på noen billige squier-telecastere til å modde/oppgradere. Har funnet en affinity (kinaprodusert) til en ok pris, men er ikke særlig interresert i nakken. Er det noe spessielt jeg må tenke på når det kommer til å bytte ut nakken? Antal bolts, størrelse, radius eller lignende?
    • Av Affen
      GAS`er litt på Jaguar/Jazzmaster og er litt nysgjerrig på disse Squier modellene. Holder de stand?
      Og for en som ikke har prøvd slike "plugged" (har kun spilt på en Jazzmaster uplugga), hvilke tonale forskjeller der det?
    • Av space
      Har en Fender telehals, som jeg synes fargen er for blek på. Det er en lønnehals med lønn gripebrett. Den er silkematt nå. Mulig dette er pusset slik av forrige eier.
      Uansett, kunne jeg tenkt meg mer vintage farge på den.
      Jeg har vintage tint fra Wudtone, men funker det å ha utenpå lakk, eller må den da pusses helt inn til treverket?
      Noen forslag?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.