Gå til innhold
Virus

Dagens gitar

Anbefalte innlegg

Litt pålegg i studio med denne i dag, Les Paul junior Special 2012. Planen var å selge den raskt  videre, men denne blir nok stående lenge. Utsjånaden er ikkje bra, men alt anna stemmer perfekt. Sånn for nysgjerrigheten sin del, er det nokon som veit kva desse gjekk for nye i ca 2012? 

IMG_0177.thumb.jpeg.b3aa590a9e21286b1dd4dabe1c9cf3ca.jpeg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns de der ser prima ut. Utrolig hva litt binding på hals gjør, for ikke snakke om kombinasjonen binding og dots. Kunne godt tenkt meg en slik. :) 

Husker jeg helt feil, eller gikk ikke de for rundt ni lapper eller så?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble solgt en overligger hos Evenstad Eller Gitarhuset eller noe for et års tid siden for 5.995,-

Jeg var på hugget men tydeligvis ikke rask nok ;)

Jeg synes den er tøff, litt sånn modda 50`s,  men mangler plekterbrettet

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eg må få fatt i eit plekterbrett til den. Etter det eg kan sjå så er det ikkje standard lagervare hos dei ulike delepusherene så det spørs om det kan bli dyrt. Sjølve fargen på gitaren er litt sånn, meh, eg takler ikkje heilt at sunbursten ikkje går til svart men stopper på mørk plommeraud. Det er mykje finere med sunburst fra gul til svart... men som sagt så plager det meg ikkje meir enn at spillbareheten overskygger det :)  Det er eit eller anna utrulig riktig med halsen, eg trur bindingen gjer ein del, samt at profilen er optimal for meg. Eg foretrekker egentlig 60s slim taper på Gibson, men sjølv om denne er relativt slim så fyller den litt meir i hånda  uten å bli for chunky. Nu vel, eg kjem nok til å legge nokon spor i dag også med denne, må berre verte ferdig på jobb først  :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suhr i sofaen og GOT på tv-en. Jeg føler at jeg og han Ramsey har mye til felles. På en måte.. 

823D0C62-D093-40C9-9F61-A1DADB5EC001.jpeg

• Liker 1
  • Hehe 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
56 minutter siden, CaptainSexy skrev:

Suhr i sofaen og GOT på tv-en. Jeg føler at jeg og han Ramsey har mye til felles. På en måte.. 

Penis-amputering og slikt? 

• Liker 1
  • Hehe 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 minutter siden, germaniumkid skrev:

Penis-amputering og slikt? 

Jeg tenkte mer på at vi begge har blå øyne og mørkt hår. 

• Hehe 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
24 minutes ago, germaniumkid said:

Kom akkurat inn døra. Mektig imponert. 

IMG_20190221_164810.jpg

Ny djentboks? Låter sikkert tight og fint stemt ned i drop A

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Naigewron skrev:

Ny djentboks? Låter sikkert tight og fint stemt ned i drop A

Må bare få på en Floyd nå så skal det Djentes! 

• Takker 1
  • Hehe 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden høyeste bud på finn var 10k og ellers uinteressante bytteforslag, har denne fått lufte seg litt siste dagene. Justert litt på strengehøyde, og per i dag glad den fremdeles er min 😊

IMG_20190223_111205.jpg

• Liker 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På ‎21‎.‎02‎.‎2019 den 17.42, germaniumkid skrev:

Må bare få på en Floyd nå så skal det Djentes! 

Ikke glem active EMG s !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kom på torsdag . USA BC Rich Gunslinger . Tror det er en tidlig 90 talls - vanskelig å finne ut av BC sine serienummer .

Den ligner veldig på min andre USA BC Rich St3 fra 88 , og er nær identisk å spille . Veldig bra sustain selv med ekstremt lave strenger .

Quartersawn 1-piece ulakket Maple hals - JB pickup men den bytter muligens til en annen med klarere topend . Tynn gjennomsiktig lakk der en ser treverket igjennom . Null slitasje på bånd ( antakelig slipt bånd en gang) . Perfekt satt opp .

IMG_8902.JPG

• Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en psykt lekker rød HH Gunslinger på Finn tidligere, men den skulle selger ha  10 laks for. Den ble kanskje aldri solgt.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.