Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dagens gitar. Nå er alt på plass, men innser jo at jeg bør bytte ut den kinesiske Wilkinson-stolen med noe litt mer raffe saker. Plukket opp en pakke med aged deler i går (kontrollplate, jack-brønn, knotter, halsplate og diverse skruer). Bare å koble ledninger og sette på strenger, så blir det sus i serken.

Om noen har en aged telestol liggende, hyl ut. DB611FDA-DB64-41B1-A6EB-9F226629F722.thumb.jpeg.17b162212da1245de7d2acc9fb0aec84.jpeg05F298D4-EF3F-4349-B183-6CCDB457C31F.thumb.jpeg.4e97d1b0c6b985ed72c87a4c44b1b865.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Troll skrev:

Dages gitar, Baja Telecaster. Har fått nye spilletid de siste dagene. Kommer sikkert til å angre som fy, men den skal videre til ny eier idag. 

20210806_100559.jpg

Da bør du ha fått en bra slump penger! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Audun skrev:

Da bør du ha fått en bra slump penger! 😉

Jau, fikk 6500 pluss frakt. Tenker det bør være ok. Hatt den ute et par dager og satt ned prisen. Etter at jeg markerte den som solgt, så rant det inn med meldinger fra folk som er interessert 😊 

Må prioritere hus og oppussing, men tenker å skaffe meg en blond tele med lønnehals på sikt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.