Gå til innhold
  • Bli medlem
Virus

Dagens gitar

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Pledrik skrev:

Man må tross alt opp i Cello-størrelse for å lage stor nok skygge til a dekke den der😎

Super 400😉?

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vanskelig med bare en når man først er i det akustiske hjørnet 😎

IMG_20190208_184129.jpg

• Liker 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Flying V kan lysne opp selv den mørkeste, mest forblåste februardag på jæren

20190208_184125-1.jpg

• Liker 10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen gang trådd på den legoklossen? 

• Hehe 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvelden fjøl ble ESP Eclipse II Honey Burst. En av gitarene mine som jeg plukker opp oftest. Meget lettspilt og perfekt på mange måter. 

20190208_225940.jpg

20190208_225858.jpg

20190208_225922.jpg

Endret av Troll
  • Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1990 540s Custom Japan med orig. kasse . Håpte det var en USA Custom men det var det ikke .

Har fikset denne de siste 2 dagene - hvite EMG er vel så feil som det går an å bli men den ble custombestilt med de . Elektronikken funker etter llii spray og fikling med Jack . Den var i fryktelig stand når jeg fikk den . Fikset mye lakk og renset/polert i noen timer . Nå har den fått rett farge frem og noe glans .

IMG_8303.JPG

• Liker 2
  • Takker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, Troll skrev:

Kvelden fjøl ble ESP Eclipse II Honey Burst. En av gitarene mine som jeg plukker opp oftest. Meget lettspilt og perfekt på mange måter. 

20190208_225940.jpg

20190208_225858.jpg

20190208_225922.jpg

Er det Bias FX du bruker( vises på skjermen)? Er du fornøyd med det? Og har du prøvd å kjøre det igjennom et flat response kabinett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

1990 540s Custom Japan med orig. kasse . Håpte det var en USA Custom men det var det ikke .

Har fikset denne de siste 2 dagene - hvite EMG er vel så feil som det går an å bli men den ble custombestilt med de . Elektronikken funker etter llii spray og fikling med Jack . Den var i fryktelig stand når jeg fikk den . Fikset mye lakk og renset/polert i noen timer . Nå har den fått rett farge frem og noe glans .

IMG_8303.JPG

Er vel ikke originalt med tre potmetere på de der? Står vanvittig tett de to ved floyden/pickupen.

Sybs den ser feiende flott ut med hvite EMGs. 👌 Ikke akkurat PensaSuhr, men den der kunne man dratt 80-talls MK på.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.