Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Dagens/gårsdagens ... ja ja ... Har spilt og loddet/skrudd litt på Vintera Stratocasteren min her ... 

Neckpickupen daua jo i går, så jeg rotet litt i skuffer og skap og fant bl.a en Vintage Vibe P90 ... Blev ‘instant jazz’ med den i neck ! :)

Gøy med looper ! 😄

Gitar - Barber Tonepress - Milkman F-Stop (med orntli’ overkill reverb :) ) - looper - amp ! 

 

 

Endret av juzzizhow
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gitar er for min favoritt-gitar. Den låter og spiller alldeles knall! Lettere inspirert av Dave Murray sin strat. 

Two-tone sunburst, nitro-finish, hot rails/jb jr/hot rails, locking tuners, VIPots (550k), 7.25 neck radius, maple neck, pearloid plekterbrett, strap locks.

Har pussa ned hals og blokkert trem. 

A4F78686-D968-4F0D-8775-379A6642E4DD.jpeg

Endret av WelhavenT
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, strikes skrev:

GOLD! (Guitar On Loan Day)

Har denne skjønnheten på lån. Sendte et bilde til @Pledrik som selvfølgelig gjettet korrekt at det er en 56 reissue. 
Gruer meg til denne skal «hjem». 

F763C5EC-E072-44F9-BF11-28883BE43627.jpeg

Nydelig! Men min er erfaring er at hver gang jeg har en fin gitar "på lån" ("Å for en hyggelig type som låner bort gitaren sin til meg!") så ender den ALLTID opp med å bli. Bare en liten advarsel:)

  • Takker 2
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pledrik skrev:

Nydelig! Men min er erfaring er at hver gang jeg har en fin gitar "på lån" ("Å for en hyggelig type som låner bort gitaren sin til meg!") så ender den ALLTID opp med å bli. Bare en liten advarsel:)

Advarsel er notert og allerede en realitet! 

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, blaamann skrev:

Tipper Or etter litt Googling da dette ser ut som en siste halvdel '56 med strengetre (ikke den runde greia).

Var bare nysgjerrig siden 1956 er et år mye ble endret.

Tror Custom Shop er litt mer slepphendt med ask vs or enn det som var tilfellet i 1956. Måtte ty til google, og ser ikke ikke ut til å være noe fasit på om disse har den ene eller det andre, i hvert fall på custom color gitarer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.