Web Analytics
Gå til innhold
Anti-Virus

Dagens gitar

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Pledrik skrev:

Årsmodell? Nydelig😘

2009. Virker kurant, med en hals i mer 59-området. Pot’a burstbuckers, så må gjøre meg litt kjent med de. Hvis ikke ryker det inn ett sett med Amber pups :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
56 minutter siden, Slashaxl skrev:

2009. Virker kurant, med en hals i mer 59-området. Pot’a burstbuckers, så må gjøre meg litt kjent med de. Hvis ikke ryker det inn ett sett med Amber pups :)

Burstbøkker funker jo bra det:)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Slashaxl skrev:

Kan anbefale Amber, ja. Har vel hatt fem gitarer med Amber de siste åra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Ny side, ny gitar. Fikk akkurat satt på en Duesenberg tremolo på denne Reverend Club King RT. Før var den mitt imellom en super tele og en Les Paul, men tremoloen har tatt den mye mer inn i Gretsch territoriet. Å det var derfor jeg ville ha den i første omgang.
88EFD3CA-A33C-49E3-932E-2B3F129FC25A.thumb.jpeg.d060722fce1c7a74ba5fce40bece1fcf.jpeg

Endret av Dansken
  • Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Axis 😌En ørliten sjanse for at den kommer for salg, faktisk (har fått et annet tilbud). Så vi får se hva fremtiden bringer, knall gitar okke som. Artig sak å spille på.  

F84861BF-093A-47A4-8609-407DB1949840.jpeg

Endret av WelhavenT
  • Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, WelhavenT skrev:

Kan anbefale Amber, ja. Har vel hatt fem gitarer med Amber de siste åra.

Ja. Har et sett Spirit of 59. Låter meget bra. Får se hva det blir til, må bli kjent med de som står i først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Satt ute og klimpret litt så benyttet sola til et lite foto av Sigurd...

B10B4E0A-BA7C-4DDF-B8D8-59E0372379C1.jpeg

Endret av strikes
  • Liker 10
  • Takker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag er det Gretsch. 5129 med Dearmond 2000. Har netopp kjøpt Schaller locking tuners til den.

D350D3E8-1C81-4E4F-A1AE-3F9EB437F74D.jpeg

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens gitar for min del er min Squier Classic Vibe telecaster med Warmoth baritone hals. 
Meget fornøyd med denne!

SAM_0190.jpg

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Dagens gitar var en bass. Endelig elektrisk øving igjen (uten trommis, dog). Veldig gøy å få spille høyt igjen, men det var satans rustent og utight. Her må det øves.

Endret av Naigewron
  • Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant igjen en liten forsterker tass i alt rotet mitt, så nå tviler jeg på at naboen får sove i natt 😀

Snapchat-929934674.jpg

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Bilde av den nye herje-gitaren, en LTD MH-50. Kjøpt for den nette sum av 750,- Men den så ikke ut. Skulle tro at forrige eier hadde kun hatt øvinger etter han var ferdig å skru på bilen, og ikke hadde mulighet for å vaske hendene. Etter litt TLC ble det ganske bra. Holder stemmingen selv om den er satt opp med Zakk Wylde GHS Boomers 10-60 og stemt i D. Rosinen i pølsen med denne gitaren, og jeg hadde ikke kjøpt den uten, er EMG 81/85 pick-ups. Planlagt mod er 18v til EMG. 

IMG_2059.jpg

Endret av Satzumas
Gramatikk
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte ha bilde av de to ESPene sammen, en ny og en gammel. :) GL’en må en tur til Falck i morra, trenger en skikkelig set-up. Virker veldig lovende dog, tror vi kommer til å bli veldig gode venner. De som er anti-relic kaster sikkert opp litt i munnen, men jeg liker finishen overraskende godt. Halsen er litt videre og flatere enn jeg er vant til, men den ligger godt i hånda.

2D3CA896-4AB8-4DE1-95FB-1FCB0F6D9560.jpeg

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.