Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, Slashaxl skrev:

2009. Virker kurant, med en hals i mer 59-området. Pot’a burstbuckers, så må gjøre meg litt kjent med de. Hvis ikke ryker det inn ett sett med Amber pups :)

 Burstbøkker funker jo bra det:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slashaxl skrev:

2009. Virker kurant, med en hals i mer 59-området. Pot’a burstbuckers, så må gjøre meg litt kjent med de. Hvis ikke ryker det inn ett sett med Amber pups :)

Kan anbefale Amber, ja. Har vel hatt fem gitarer med Amber de siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny side, ny gitar. Fikk akkurat satt på en Duesenberg tremolo på denne Reverend Club King RT. Før var den mitt imellom en super tele og en Les Paul, men tremoloen har tatt den mye mer inn i Gretsch territoriet. Å det var derfor jeg ville ha den i første omgang.
88EFD3CA-A33C-49E3-932E-2B3F129FC25A.thumb.jpeg.d060722fce1c7a74ba5fce40bece1fcf.jpeg

 

Endret av Dansken
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av den nye herje-gitaren, en LTD MH-50. Kjøpt for den nette sum av 750,- Men den så ikke ut. Skulle tro at forrige eier hadde kun hatt øvinger etter han var ferdig å skru på bilen, og ikke hadde mulighet for å vaske hendene. Etter litt TLC ble det ganske bra. Holder stemmingen selv om den er satt opp med Zakk Wylde GHS Boomers 10-60 og stemt i D. Rosinen i pølsen med denne gitaren, og jeg hadde ikke kjøpt den uten, er EMG 81/85 pick-ups. Planlagt mod er 18v til EMG. 

 

IMG_2059.jpg

Endret av Satzumas
Gramatikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha bilde av de to ESPene sammen, en ny og en gammel. :) GL’en må en tur til Falck i morra, trenger en skikkelig set-up. Virker veldig lovende dog, tror vi kommer til å bli veldig gode venner. De som er anti-relic kaster sikkert opp litt i munnen, men jeg liker finishen overraskende godt. Halsen er litt videre og flatere enn jeg er vant til, men den ligger godt i hånda.
 

 

2D3CA896-4AB8-4DE1-95FB-1FCB0F6D9560.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.