Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, GreenMan skrev:

Hm enig at det var veldig hvitt - flosshatt er knall. Hva med å legge det hvite i et kar med knallsterk kaffe over natta for å se om det tar farge og blir litt mer kremfarget?

Har prøvd før å gulne Gibson plast . Da lå det to uker i knallsterk te men ga null effekt dessverre . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

To do or not to do .....Fant et svart 3-ply brett som faktisk passer . Bytte med den og tophats ? Helsvart er vel innafor til metal pissonger - hadde det hvite vært aged white/cream så syns jeg det er pent , men det originale er kritthvit . Det er beskyttelse plast på det svarte brettet så det er svartere enn bildet viser . 

08EED99B-239F-429D-B820-14F36BD49AD1.jpeg

ACA2F0ED-264A-4B0F-A8EF-7945A25457DE.jpeg

DSC_0004

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Har prøvd før å gulne Gibson plast . Da lå det to uker i knallsterk te men ga null effekt dessverre . 

Kjøp et stort glass Nescafé gull, skriv av korken, riv av forsegling og hell kokende vann oppi kaffepulveret til glasset er fullt. Det vil gulne omså pavens gebiss.

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, OsamaFetLaden skrev:

Kjøp et stort glass Nescafé gull, skriv av korken, riv av forsegling og hell kokende vann oppi kaffepulveret til glasset er fullt. Det vil gulne omså pavens gebiss.

Har du prøvd det selv og det funket ? så fall hvor lang tid må det ligge i - og hvor konsentrert bør det være ? Explorer brett går ikke akkurat i et glass men kan bruke en stekepanne fra ovnen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Har du prøvd det selv og det funket ? så fall hvor lang tid må det ligge i - og hvor konsentrert bør det være ? Explorer brett går ikke akkurat i et glass men kan bruke en stekepanne fra ovnen .

Jeg la mitt les paul svart 3ply brett i espresso i 5 dager, uten antydning til at fargen endret seg. Men det er nok forskjell på typen plastikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Har du prøvd det selv og det funket ? så fall hvor lang tid må det ligge i - og hvor konsentrert bør det være ? Explorer brett går ikke akkurat i et glass men kan bruke en stekepanne fra ovnen .

Nei, har ikke prøvd det, men det er dét jeg ville prøvd. Konsentrasjonen gir seg selv: glass fylt opp med kaffe påfylles opp med vann.

Empirien jeg har å lene meg på er at min kjære mor insisterer på pulverkaffe farger konditorvarer bedre enn vanlig kaffe gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Æljen skrev:

En liten brann gjør susen 😁
 

20190331_114921a.jpg

Far min fyrte opp barndomshjemmet- 1 etg var kun noen få minutter fra å eksplodere i flammer sa brannmannen som var først inne . Vanvittig med røykskader . Alt fra 1 meter høyde og opp var smeltet av plast/glass . Hele huset måtte renovertes - nye vegger gul tak og ene veggen ble bygd ny . Egentlig burde det vært revet men det er et hus fra 1920 tallet som i tillegg var spesialfredet . Var et satans mas fra byantikvaren når det ble fikset . Det brant kun i kjøkkenet . Det luktet ekstremt med røyk av alt i hele huset og de hadde pumpet masse vann inn .

DSCN0022.JPG

DSCN0023.JPG

DSCN0030.JPG

DSCN0031.JPG

DSCN0035.JPG

  • Trist 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, juzzizhow skrev:

Løp å kjøp ! :) Hvis det ikke er deg som selger da ? :)


https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=169723956

Galleribilde

Min, ja. La ut den og to andre Wolfganger, men fikk solgt en annen så da trakk jeg den tilbake igjen. It’s all good. Ble litt ensidig kost med fire Wolfganger, så jeg kvitter meg med to. Én igjen. 

Endret av WelhavenT
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket opp denne på Posten i dag, og den hadde alle tonene jeg håpet den skulle ha (og som jeg til nå har forsøkt å skru meg frem til med en Telecaster). Nydelig hals og ekstremt komfortabel gitar over hele fjøla.

Ikke førstevalget av finish må jeg innrømme, men den har en egen sjarm likevel.

821306953_2020-02-0615_32.21(Custom).thumb.jpg.2a2b68151a843bd2133b6d6724a8a8f4.jpg

Endret av Naigewron
  • Liker 7
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.