Gå til innhold
Virus

Dagens gitar

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, GunnarpåMo skrev:

CIMG0369.JPG

Vakkert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, GunnarpåMo skrev:

fullsizeoutput_2ff5.jpeg

Veeeldig fin, og sjelden farge. Vakkert. Årsmodell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En '62 Les Paul Junior i ekstremt god stand. "Under senga gitar" så det holdt. Den har gått videre for en god stund siden.
Legger ut litt bilder av ting jeg både har, og har hatt:)
Her er den originale kassa. Like strøken den.

CIMG0332.JPG

• Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike! 1962? Så så strøken ut at jeg var sikker på den var ny...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukket opp denne idag. Såg veldig ubrukt ut! Bare Knuckle The Mule i hals og JB i bro, ebony gripebrett og klar finish, i motsetning til andre EC1000 som ofte har EMG og enten har matt svart, quilt eller perlemor binding. 

Gort kjøp! 

20190918_164236.jpg

20190918_164324.jpg

20190918_164305.jpg

• Liker 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fader så bra denne gitaren er. Herrefred!😱 

C34D15A3-C432-4B6B-8A00-8BE4BCA44DA6.thumb.jpeg.5691fcd91af12160034d153d2c9afe1c.jpeg

B1EB60A2-4D91-4A74-86D0-6A1C4044F2FF.thumb.jpeg.354155711c90adbd4dd9c03762416158.jpeg

Ultimate strumming-gitaren akkurat nå. Den låter svært, «tørt» og vanvittig balansert.

• Liker 8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge disse har fått mye spilletid på morgenen i dag. ‘41 modellen (til venstre) er koblet opp uten volum- og tonekontroll. Den er koblet til en Henriksen topp og 2x10 kabinett med Jensen. Det låter veldig fint😊👍 2010 modellen er koblet til en Fender Deluxe Reverb ‘71. Det er også en veldig fin kombinasjon👍

6A26C751-64C5-40DC-95D2-4884B218C765.thumb.jpeg.2e42d184f5e8b39d40cc50ae8dd4705b.jpeg

• Liker 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne laget jeg fra bunnen av i 92 eller 93, og er en av de jeg bruker mest.

Kropp: ett stykke mahogny (oljet med Tung-olje og bivoks overflate), prøvde meg også på litt forsiktig carving der.....
Hals: lønn/palisander, vintage bånd. Profil på hodet er sterkt inspirert av Roger Sadowski (vises ikke på bildet) Selve halsen er en nokså smal c-profil med superlav action.
Pickups: Bill Lawrence LXR-C i bro, Schaller golden 50 i neck. Standard vol/tone og treveisbryter, samt en fasevender (denne brukes sånn ca....aldri)
Jan Bråthen locking tuners og Schaller roller bridge.

Mahoganytele.jpg

• Liker 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Gubbe skrev:

Denne laget jeg fra bunnen av i 92 eller 93, og er en av de jeg bruker mest.

Kropp: ett stykke mahogny (oljet med Tung-olje og bivoks overflate), prøvde meg også på litt forsiktig carving der.....
Hals: lønn/palisander, vintage bånd. Profil på hodet er sterkt inspirert av Roger Sadowski (vises ikke på bildet) Selve halsen er en nokså smal c-profil med superlav action.
Pickups: Bill Lawrence LXR-C i bro, Schaller golden 50 i neck. Standard vol/tone og treveisbryter, samt en fasevender (denne brukes sånn ca....aldri)
Jan Bråthen locking tuners og Schaller roller bridge.

Mahoganytele.jpg

Ser virkelig bra ut! 😎

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.