Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Denne låter så bra! Ser helt forferdelig ut sammenlignet med de andre kassegitarene jeg har, men herrefred! Det sitter så mye mojo i både treverk og lukt, atte hjælp!! 😍

9A426E74-910B-485F-A06D-A2CEDF4F0C63.thumb.jpeg.c88e7782c69be60fd33562c771cc47a5.jpeg

Jeg syntes det der ser helt innertier ut, jeg👍👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Pledrik skrev:

Jeg syntes det der ser helt innertier ut, jeg👍👍

Joda, kan være enig i det. Er mer områder som ikke vises på bildet.🤣 Har vel nevnt det på melding en gang at det må gjøres litt arbeid ved halsfestet. Måtte jo legges inn shims for å få riktig vinkel på halsen da den fikk en hals-reset, og det er ikke gjort noen utbedringer i forhold til lakk og slikt der (etter mitt ønske, for ikke å gå på en skikkelig budsjettsprekk). Vil tro at det skal la seg fikse ganske greit med lim og pussestøv? Det mangler også en bitteliten stripe med binding på headstocken som jeg kunne tenkt meg å få på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renset og polerte lakken litt ! Alle 90 talls Gibson jeg har vært borti spiller veldig bra . Hvorfor vet jeg ikke men de hadde muligens mer bra treverk tilgjengelig til billigere priser . Generelt syns jeg mange merker leverte svært bra gitarer fra slutten av 80sog oppover 90 tallet. Kramer usa-Peavey usa- Jackson - Ibanez-BC Rich usa- Hamer usa etc.  . Nå må en betale en formue nytt for like bra kvalitet .

BAF4AE26-B26D-4FA3-89C1-16FC13D0640C.jpeg

91CFC66A-CA55-4047-B6C7-43A16B2444E8.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Renset og polerte lakken litt ! Alle 90 talls Gibson jeg har vært borti spiller veldig bra . Hvorfor vet jeg ikke men de hadde muligens mer bra treverk tilgjengelig til billigere priser . Generelt syns jeg mange merker leverte svært bra gitarer fra slutten av 80sog oppover 90 tallet. Kramer usa-Peavey usa- Jackson - Ibanez-BC Rich usa- Hamer usa etc.  . Nå må en betale en formue nytt for like bra kvalitet .

BAF4AE26-B26D-4FA3-89C1-16FC13D0640C.jpeg

91CFC66A-CA55-4047-B6C7-43A16B2444E8.jpeg

Synes også byggekvalitet og feeling av gitar i henda oftere føles riktig på de fra 90-tallet jeg har eid. Må snart inn med en fra 90-tallet igjen merker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.