Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

Etter en dag med bandøving der litt tyngre saker, vreng og volum står i høysetet, følte jeg behov for å coole litt ned. Da ble det denne i kveld. Det slår meg hver gang hvor god denne gitaren er, og hvor lite jeg får brukt den. :)

46886687711_0607f4c381_b.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Audun skrev:

Etter en dag med bandøving der litt tyngre saker, vreng og volum står i høysetet, følte jeg behov for å coole litt ned. Da ble det denne i kveld. Det slår meg hver gang hvor god denne gitaren er, og hvor lite jeg får brukt den. :)

46886687711_0607f4c381_b.jpg

Har du prøvd den til litt tyngre saker der vreng og volum står i høysetet? For jeg bruker bare slike gitarer til det formålet ;)

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, germaniumkid skrev:

Har du prøvd den til litt tyngre saker der vreng og volum står i høysetet? For jeg bruker bare slike gitarer til det formålet ;)

Joda, har forsåvidt det. Jeg lot sågar Les Paulen bli hjemme en spillejobb, og brukte bare denne til litt mer "rocka" saker. Det funka veldig greit, men jeg savnet Les Paul'en. 😉 Det er kanskje noe med Classic '57 buckerne. Vet ikke. Det er Classic '57s i Exploreren jeg kjøpte for ikke lenge siden også, og det låter veldig bra med mye gain. Det gjør forsåvidt ES'n også, men det blir på en måte ikke helt riktig. Kan ikke forklare hvorfor. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Audun skrev:

Joda, har forsåvidt det. Jeg lot sågar Les Paulen bli hjemme en spillejobb, og brukte bare denne til litt mer "rocka" saker. Det funka veldig greit, men jeg savnet Les Paul'en. 😉 Det er kanskje noe med Classic '57 buckerne. Vet ikke. Det er Classic '57s i Exploreren jeg kjøpte for ikke lenge siden også, og det låter veldig bra med mye gain. Det gjør forsåvidt ES'n også, men det blir på en måte ikke helt riktig. Kan ikke forklare hvorfor. :)  

Få inn et par throbak PAFer så blir nok andre kremboller. 335 skal og må låte sjukt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pledrik skrev:

Få inn et par throbak PAFer så blir nok andre kremboller. 335 skal og må låte sjukt bra.

Den låter utrolig fint med pickupene som er i den. Det er ikke det. Throbaks ville nok gjort en forskjell, men de koster... 

2 minutter siden, germaniumkid skrev:

Classic 57 i min. Aldri tenkt at de trenger å byttes. 

Ser heller ikke behovet for å bytte. Det er sikkert bare oppi hodet mitt at det blir "feil" når det skal spilles mer i metal-land. Jeg elsker gitaren! Kjøpte den da Luthman hadde kampanje i 2013. Jeg ba Arne på Vintagegitar om å plukke ut den beste av de han fikk inn, gjøre evt. nødvendige justeringer og sende den til meg, og jeg har aldri angret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 23.21, Audun skrev:

Etter en dag med bandøving der litt tyngre saker, vreng og volum står i høysetet, følte jeg behov for å coole litt ned. Da ble det denne i kveld. Det slår meg hver gang hvor god denne gitaren er, og hvor lite jeg får brukt den. :)

46886687711_0607f4c381_b.jpg

Deilig den Es'n der! Får ikke mindre lyst på en ny 335 nå gitt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.